نخستین پیروزی تیم ملی والیبال ایران در جام‌جهانی نخستین پیروزی تیم ملی والیبال ایران در جام‌جهانی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نخستین پیروزی تیم ملی والیبال ایران در جام‌جهانی

نخستین پیروزی تیم ملی والیبال ایران در جام‌جهانی

خبرگزاری فارس: تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در جام‌جهانی ۲۰۱۹ ژاپن از ساعت ۵:۳۰ مقابل کانادا قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک و با امتیاز های ۱۸ – ۲۵ ۲۵ – ۲۳ ۲۷ – ۲۵ ۲۵ – ۱۹ به سود ایران خاتمه پیدا کرد. به این ترتیب شاگردان کولاکوویچ نخستین پیروزی خود در این دوره از مسابقات را جشن گرفتند.

ایگور کولاکوویچ برای این مسابقه از ترکیب جواد کریمی، مسعود غلامی، امیرحسین اسفندیار، فرهاد قائمی، علی اصغر مجرد، پوریا یلی و محمدرضا موذن استفاده کرد استفاده کرد.

نخستین پیروزی تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی

ست نخست؛ ۲۵ بر ۱۸ به سود کانادا

بازی پایاپایی شروع شد و در امتیاز ۸ بر ۷ به سود کانادا تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. کانادایی‌ها ۱۵ بر ۱۱ از ایران پیش افتادند تا اینکه مجرد با سرویس‌های خود توانست نتیجه بازی ۱۵ بر ۱۴ کند. در این امتیاز سرمربی کانادا درخواست وقت استراحت کرد. کانادایی‌ها در ادامه توانستند بر بازی مسلط شوند و این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود کانادا تمام شد.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران

جوانان ایران در ست دوم شروع خوبی داشتند و توانستند کانادایی‌ها را دچار مشکل کنند. در امتیاز ۸ بر ۶ به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. کانادایی‌ها اختلاف را کم کردند و در امتیاز ۱۶ بر ۱۵ به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با عملکرد خوب جوانان ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

حتما بخوانید:  حذف رئال، فینال لیگ قهرمانان را تمام انگلیسی کرد

ست سوم؛ ۲۷ بر ۲۵ به سود ایران

این ست را هم ایران بهتر آغاز کرد. شاگردان کولاکوویچ با عملکرد خوب خود نتیجه بازی ۸ بر ۶ به سود ایران کردند تا تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول بروند. اواسط ست دوم این مسابقه فرهاد قائمی مصدوم و جای خود را به پوریا فیاضی داد، اما در شروع ست سوم میلاد عبادی‌پور در ترکیب قرار گرفت. این ست در نهایت با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به سود ایران تمام شد.

ست چهارم؛ ۲۵ بر ۱۹ به سود ایران

در این ست رقابت نزدیکی بین دو تیم وجود داشت؛ در امتیاز ۸ بر ۷ به سود کانادا به وقت استراحت فنی اول رفتند. در ادامه تیم ایارن توانست از حریف پیش بیفتد و در امتیاز ۱۶ بر ۱۳ به سود ایران هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود ایران تمام شد.

کانادایی‌ها پیش از این بازی مقابل برزیل و روسیه نتیجه را واگذار کرده بودند. آنها در این دوره از مسابقات سرمربی اصلی خود یعنی گلن هوگ را به همراه ندارند و دنیل لویس کانادایی‌ها را هدایت می‌کند.

آخرین تقابل تیم‌های ملی والیبال ایران و کانادا پیش از این مسابقه در هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ بود که تیم ایران ۳ بر صفر پیروز از میدان خارج شد.

تیم ملی والیبال ایران که در دو مسابقه قبلی خود نتیجه را به تیم‌های روسیه و مصر واگذار کرده بود، در چهارمین مسابقه خود فردا از ساعت ۱۱:۳۰ به مصاف استرالیا خواهد رفت.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *