نظر اسکوچیچ درباره طارمی عوض شد نظر اسکوچیچ درباره طارمی عوض شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نظر اسکوچیچ درباره طارمی عوض شد

نظر اسکوچیچ درباره طارمی عوض شد

خبرورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است تیمش کاملاً شایسته حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است و از بازیکنانش از جمله مهدی طارمی تمجید کرد.

چرخش ۱۸۰درجه‌ای اسکوچیچ درباره طارمی

دراگان اسکوچیچ:

* مزیتی که من داشتم، این بود که من تیم ملی ایران را می‌شناختم. می‌دانستم روحیه بازیکنان ایران به چه شکل است. شرایط برای من کاملا روشن بود و به همین دلیل رسیدن به وظیفه‌ام ساده‌تر شد.

* عاشق فوتبال کرواسی هستند و کروات‌ها را خیلی دوست دارند. ایرانی‌ها واقعا سبک کار و تلاش ما را دوست دارند و به نظرم متوجه شدند که حرفه‌ای کار می‌کنیم و یک کشور کوچک مثل کرواسی هم می‌تواند چنین اتفاق ورزشی خوبی خلق کند.

* (در خصوص رنکینگ تیم ملی کشورمان و قرار گرفتن در رده بیست و دوم دنیا): این نتیجه تلاش ما است. ما مربیان دیگری نیز اینجا داریم. دستیاران من به نام «ملادن زگانیر» و «ماریو تات» به من کمک می‌کنند و ما تیم خوبی داریم.

* آزمون برای زنیت بازی می‌کند و به مدت ۳ سال توانست به آقای گلی لیگ این کشور دست پیدا کند. ایران طارمی را هم دارد که بهترین بازیکن پورتو است.

* ما جهانبخش هم را داریم که برای فاینورد هلند بازی می‌کند. تیم ملی ایران، تیمی بالانس و قدرتمند است و مشخصاً در کنار ژاپن، استرالیا و کره جنوبی سزاوار این است که دنیا آن را مشاهده کند و سزاوار این است که در جام جهانی حضور پیدا کند و مُبلغ فوتبال آسیا باشد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  چراغ سبز پرسپولیس برای بازگشت ترابی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *