نقاط قوت ژاپن؛ کُرنر، یویا اوساکا و ریتسو دوآن نقاط قوت ژاپن؛ کُرنر، یویا اوساکا و ریتسو دوآن | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نقاط قوت ژاپن؛ کُرنر، یویا اوساکا و ریتسو دوآن

نقاط قوت ژاپن؛ کُرنر، یویا اوساکا و ریتسو دوآن

تیمی که امروز می خواهد در مقابل ایران صف آرایی کند،به مراتب خطرناک تر از تیمی است که در جام جهانی ۲۰۱۸ دیدیم. ژاپن ۲۰۱۸ تیمی بود سراسر هجومی که گویی به ارائه فوتبال زیبا تعهد داشت. ژاپنی که بلژیک و کلمبیا را هم در فاز هجومی به چالش کشید اما در خط دفاع ضعیف بود و همین عدم تمرکز در عقب زمین باعث شد تا آن ها برد مقابل بلژیک را از دست بدهند.

این ژاپن اما تیمی به شدت نتیجه گراست که چندان علاقه ای به ارائه فوتبال زیبا و تهاجمی ندارد. آن ها برای کسب پیروزی حاضرند حتی ۷۵ درصد مالکیت توپ را به عربستان بدهند تا از دروازه شان دفاع کنند یا وقتی از ویتنام پیش می افتند عقب می کشند و حدودا یک نیمه به اداره کردن بازی می پردازند.

ژاپنی ها روی ضربات شروع مجدد مثل کرنرها برنامه دارند و بسیار خطرناک هستند.آن ها ثابت کرده اند که اگر گل جلو بیفتند،پارک کردن اتوبوس اصلی ترین برنامه آن هاست و این چیزیست که برای تیم ملی بسیار خطرناک است. با این حال نباید فراموش کرد که ایران از هرلحاظ تیم بهتری است و ما همانطور که توانستیم عمان و چین را با اقتدار از مقابل برداریم،در رقابت با ژاپن هم می توانیم همین کار را بکنیم.شاید کلید این اتفاق همان گل اول زود هنگامی باشد که در دو بازی قبلی کار ما را برای رسیدن به مرحله بعد آسان کرد.

سایت فاکس اسپورتس آسیا در گزارشی ۵ بازیکن تعیین کننده این مسابقه را نام برده است که علیرضا بیرانوند، اشکان دژاگه و سردار آزمون سه ملی پوش ایران در این لیست قرار دارند.

حتما بخوانید:  سانسورهای عجیب تلویزیون؛ غبغب، حجم گوش و خیار!

فاکس اسپوتس دو بازیکن دیگر تعیین کننده را ریتسو دوآن و یویا اوساکا ملی پوشان ژاپن معرفی کرده است، دوآن در هلند بازی می کند و هافبک است و تنها بیست سال دارد، اوساکا در آلمان بازی میکند و فوروارد است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *