نقش اساسی زنان در شکست سیاست آمریکا نقش اساسی زنان در شکست سیاست آمریکا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نقش اساسی زنان در شکست سیاست آمریکا

نقش اساسی زنان در شکست سیاست آمریکا

خبرگزاری ایرنا: معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران به ویژه زنان نهایت صبوری را در جنگ اقتصادی به نمایش گذاشتند، گفت: مردم کاری کردند که سیاست دولت آمریکا در منطقه علیه ایران به شکست کشیده شد و زنان در آن نقش اساسی داشتند.

معاون اول رییس جمهوری افزود: کشورهای حاشیه خلیج فارس با گستاخی فراموش کردند که چه جنایت‌هایی علیه ملت ایران انجام دادند تا صدام بتواند به جنگ و جنایت‌هایش ادامه دهد. این در حالی بود که ایران برای تامین قطعات برخی تجهیزاتش مجبور بود به ده‌ها دلال و واسطه متوسل شود.

نقش اساسی زنان در شکست سیاست آمریکا

وی با بیان اینکه نمی توان از جمهوری اسلامی ایران با این همه اهدای خون به سادگی گذشت، خاطر نشان کرد: مادران شهدا و زنان جانبازان و ایثارگران از یک سو نقشی مادری،‌ تشویق کننده، نگهدارنده و اعزام کننده در دوران انقلاب و جنگ بر عهده داشتند و از سوی دیگر نقشی ستایش آمیز در قامت شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر ایفا کردند که در این مراسم به درستی به آن پرداخته شد.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز افزود: زنان ایرانی در همه صحنه های انقلاب و تاریخ جمهوری اسلامی ایران نقش اول را برعهده داشتند.

وی با بیان اینکه الان نیز کشور دچار جنگ اقتصادی ظالمانه است که از طرف آمریکای گردن کلفت فشار نه تنها بر دولت و نیروهای مسلح بلکه بر ضعیف ترین آحاد جامعه قرار گرفته است، گفت: آمریکا زندگی اقشار آسیب پذیر ایران را هدف گرفته تا زندگی آنان را متلاشی کند و مقام معظم رهبری راه مقابله با این جنگ اقتصادی در سه سال اخیر را مقاومت حداکثری و راهبردی ترسیم کردند.

حتما بخوانید:  تیم والیبال جوانان ایران قهرمان جهان شد

جهانگیری با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران به ویژه زنان در خانواده‌های ایرانی نهایت بزرگواری و صبوری را در این جنگ اقتصادی به نمایش گذاشتند، ادامه داد: زنان و مردم ایران کاری کردند که سیاست دولت آمریکا در منطقه علیه جمهوری اسلامی ایران به شکست کشیده شده است و زنان در به شکست نشاندن این سیاست آمریکا نقش اساسی داشته اند.

جهانگیری با اشاره به اینکه اگر به آینده کشور فکر می کنیم راهی جز زنده نگه داشتن یاد شهدا نداریم، افزود: با حضور رهبری مقتدر،‌ توانا و غیرقابل قیاس با رهبران جهان و با کوله‌باری از دانش و تجربه که مسئولیت کشور را بر دوش گرفته‌اند و همچنین حضور ملتی بزرگ قادر هستیم از این شرایط سخت عبور کنیم.

براساس این گزارش در این مراسم از هفت کتاب و مجله که در زمینه نقش زنان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نگارش درآمده بود، رونمایی و از ۶ زن ایثارگر، جانباز و آزاده با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *