نقش یک اژد‌ها در پیروزی انقلاب! نقش یک اژد‌ها در پیروزی انقلاب! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نقش یک اژد‌ها در پیروزی انقلاب!

نقش یک اژد‌ها در پیروزی انقلاب!

برترین‌ها: روایتی که یکی از انقلابیون قدیمی درباره شاه و امام(ره) تعریف می‌کند در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

در این داستان مرد راوی از اژدهایی می‌گوید که پشت سر امام بوده و از امام محافظت کرده و اجاره نداده شاه امام را نابود کند! این که چرا چنین اژدهایی تا امروز دیگر دیده نشده، چرا روایت این اژدها را پیش از این نقل نکرده‌اند و این که چرا اطرافیان امام به اژدها و سیدهای شمشیرزن اشاره نکرده‌اند محل پرسش است. نکته قابل اشاره این که هزاران سال است دیگر کسی نه اژدهایی می‌بیند و نه روایتی واقعی درباره اژدها گقته می‌شود و حتی کودکان هم پذیرفته‌اند که اژدها فقط در افسانه‌هاست و در دنیای واقع چنین موجودی وجود نداشته.

البته چنین داستان‌پردازی‌هایی همیشه از طرف بزرگان انقلاب و خود امام تقبیح شده. به نظر می‌رسد برخورد نکردن با راویان و حتی استقبال احتمالی از چنین قصه‌های اغراق‌آمیزی باعث تکرار و گسترش آنها شده و لابد باید در آینده و زمانی که شاهدان عینی از دنیا رفته باشند، داستان‌هایی از این هم محیرالعقول‌تر بشنویم. صحبت‌هایی که مطمئنا باعث وهن امام و انقلاب است و بیگانگان آنها را دستمایه تمسخر قرار خواهند داد.

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *