نماینده ولی فقیه در جهاد: سگ، جای بچه را نگیرد نماینده ولی فقیه در جهاد: سگ، جای بچه را نگیرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نماینده ولی فقیه در جهاد: سگ، جای بچه را نگیرد

نماینده ولی فقیه در جهاد: سگ، جای بچه را نگیرد

خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، گفت: اگر احیای وزارت بازرگانی به تولید لطمه‌ای وارد کند، این به معنای بزرگترین ضربه به کشور خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در جهاد: سگ، جای بچه را نگیرد

سیدرضا تقوی:

* اگر وزارت بازرگانی تشکیل شده و احیای آن به تولید ضربه بزند، این بزرگترین ضربه به کشور خواهد بود.

* در زمینه تولید محصولات دیگر از جمله فرآورده های دامی نیز به نقطه قابل قبولی رسیده ایم و اگر رویه وزارت بازرگانی این باشد که بازار را با واردات تنظیم کند و هر کجا کوچکترین مشکلی ایجاد شد، اقدام به واردات کند، دچار مشکل خواهیم شد.

* اگر ما در گندم وابسته شدیم و به ما گندم ندادند، آیا مسئولان می توانند به مردم بگویند که شعار مرگ بر آمریکا سر بدهند؟ آیا می‌توانند از آنها بخواهند که در برابر تحریم و فشارها مقاومت کنند؟ چنین چیزی امکانپذیر نیست.

* سازمان دامپزشکی باید این آفات و صدماتی را که به زندگی مسلمانی وارد می شود، مدیریت کنید. سگ در زندگی یک مسلمان نمی تواند جای فرزند او را بگیرد؛ همچنین ما در حوزه پزشکی منشور اخلاقی داریم؛ اما اگر در دامپزشکی چنین منشوری نیست، باید برای آن فکری شود که چگونه با حیوانات رفتار کنیم.

* (با بیان اینکه در اسلام احترام به حیوان و رعایت حقوق آنها مورد تأکید قرار گرفته است): اگر تولیدکنندگان در مرغداری ها فضای سالن را همیشه در حالت روز نگه می دارند تا مرغ ها بیشتر دان بخورند و وزنشان افزایش پیدا کند، باید بررسی شود که آیا این مساله اخلاقی است؟ آیا می توانیم بیش از توانایی و ظرفیت حیوانات و دام و طیور از آنها استفاده کنیم؟

حتما بخوانید:  فیفا، تیم ملی و پرسپولیس را تعلیق می‌کند

* در اسلام تأکید شده که یک حیوان را نباید روبروی حیوان دیگری سربرید و کشت. آیا ما این مسائل را رعایت نمی کنیم؟ تمام اینها مواردی است که شما باید مورد توجه قرار دهید و به آنها رسیدگی کنید.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *