نوبخت: با مقاومت مردم، تحریم‌ها شکست خورد نوبخت: با مقاومت مردم، تحریم‌ها شکست خورد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نوبخت: با مقاومت مردم، تحریم‌ها شکست خورد

نوبخت: با مقاومت مردم، تحریم‌ها شکست خورد

خبرگزاری ایرنا: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اجرای برنامه‌های اقتصادی و طرح‌های عمرانی در کشور نشان می‌دهد که تحریم‌های آمریکا شکست خورده است.

نوبخت: با مقاومت مردم، تحریم‌ها شکست خورد

نوبخت:

* آمریکا با تحریم ایران به دنبال متوقف کردن تمام برنامه های اقتصادی و زیرساختی کشورمان بود ولی با وجود تحریم های شدید و بسته شدن تمام راه های مبادلات بانکی و انتقال ارز ، برنامه های توسعه ای و اقتصادی کشور متوقف نشد و ادامه یافت.

* مبادلات ارزی ایران در حوزه صادرات و واردات سالانه بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار بود که با تحریم نفت ، بخش زیادی از این مبادلات مالی متوقف شد ولی سازندگی کشور متوقف نشد.

* امروز در حالی که با این تحریم ها حتی انتقال ارز ناشی از صادرات غیرنفتی نیز بسته شد و جلوی انتقال ارز برای خرید داروی کرونا و بیماران خاص نیز گرفته می شود ، ولی ما موفق شدیم با همه دشواری ها برنامه‌های اقتصادی و توسعه ای کشور را پیش ببریم و حتی پرداخت حقوق و یارانه نیر سر وقت انجام شده است.

* (با تاکید بر این که آمریکا انتظار داشت با تحریم شدید ، دولت در پرداخت حقوق و یارانه نیز با مشکل مواجه شود): هیچ یک از برنامه ها و آرزوهایشان محقق نشد و امروز کناره گیری یا برکناری جان بولتون و هوک که از مسئولان ‌حوزه تحریم ایران بودند به عنوان شکست تحریم در سطح بین المللی تحلیل می شود.

* مهمترین عوامل شکست تحریم های آمریکا را مقاومت مردمبود و ملت ما با وجود سخت شدن شرایط اقتصادی با مقاومت تحریم را به شکست کشاندند.

حتما بخوانید:  روحیه دادن به کادر درمان و بیماران کرونایی در آمل

* به هر حال با شکست تحریم بزودی گشایش اقتصادی در کشور صورت می گیرد. دولت نیز تلاش می کند با وجود محدودیت های مالی برنامه های اقتصادی خود را عملی کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *