نویسنده بچه مهندس: منتقدان ما غرض دارند نویسنده بچه مهندس: منتقدان ما غرض دارند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نویسنده بچه مهندس: منتقدان ما غرض دارند

نویسنده بچه مهندس: منتقدان ما غرض دارند

خبرگزاری صبا: حسن وارسته نویسنده سریال «بچه مهندس۳» در گفتگویی با اشاره به اینکه عشق نوجوانی باعث می‌شود جواد جوادی وارد مرحله جوانی شده و به سمت قول و قرار‌هایی که با مژگان عباسی داشته قدم بردارد، اظهار کرد: با این دیدگاه وارد فصل سوم شدیم و تلاش کردیم ماجرا‌های جوانی و دغدغه جوان نخبه امروزی را در قصه ترسیم کنیم.

در فصل سوم، قصه از یک ماجرای کوچک شخصی فراتر رفت و به محیط دانشگاه، دردسر‌ها و مشکلاتی که جوانان در فضای اجتماعی با آن روبه‌رو هستند، دغدغه‌ها و در بخشی دیگر با بی‌مهری‌هایی که به آن‌ها می‌شود که بعضا فکر رفتن از وطن را می‌کنند، پرداختیم.

نویسنده بچه مهندس: منتقدان ما غرض دارند

جواد عاشق آمریکا نیست و قرار است خودش را به عشق برساند. در فصل سوم سعی کردیم مقطع مهم جوانی را آسیب‌شناسی کنیم. اینکه جوانان با چه موانعی روبه‌رو هستند. همچنین تلاش کردیم علاوه بر نمایش هیجان جوانی به این بپردازیم که عده‌ای، جوان‌ها را باور ندارند و جلوی پایشان سنگ اندازی می‌کنند و باعث قهر آن‌ها می‌شوند.

ما برای آنکه بحث تعلیق در داستان را نشان بدهیم باید هیجان درام را وارد قصه می‌کردیم، اما سعی کردیم این هیجان را فکرشده وارد قصه کنیم. ما قرار بود در قصه، جواد جوادی را نشان بدهیم که بسیار نخبه است و با همین ویژگی با وسیله‌ای که ساخته است، توانسته وارد لایه‌های امینی کشور شود.

یعنی به حدی در کارش تخصص دارد که توانسته از آن سد محکم عبور کند. ما برای آنکه این موضوع را باورپذیر کنیم باید یک مانع محکمی سد راهش قرار می‌دادیم تا تماشاگر نخبه بودن جواد را بپذیرد به همین دلیل بهتر آن بود که وارد فضای امنیتی شویم. ما به این مانع برای این شخصیت نیاز داشتیم تا بگوید چه قدر قدرتمند است.

حتما بخوانید:  آگهی ترحیم «پول ملی» منتشر شد!

وی در پایان گفت: من از مخاطبان می‌خواهم اجازه بدهند قصه جلو برود و صبر کنند داستان تمام شود و بعد نظر بدهند چراکه نمی‌توان کل قصه را یکجا تعریف کرد. هر کاراکتر دارای یک نقطه ضعف است که بعدا از آن عبرت می‌گیرد.

یک منتقد نام آشنا در ابتدای ماه رمضان یک نقدی برای سریال‌های ماه رمضان نوشت. آدم تعجب می‌کند سریالی که ۳۵ تا ۴۰ قسمت دارد چگونه می‌توان در قسمت‌های اول برای آن نقد نوشت و حکم صادر کرد. اگر بخواهیم پای بیسوادی نگذاریم باید پای غرض ورزی یا زاویه گرفتن با سریال قرار دهیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *