هت تریک رونالدو، ایران را صدرنشین کرد هت تریک رونالدو، ایران را صدرنشین کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / هت تریک رونالدو، ایران را صدرنشین کرد

هت تریک رونالدو، ایران را صدرنشین کرد

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه شب در ورزشگاه فیشت شهر سوچی به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافت.

در این دیدار ابتدا پرتغال با گل دقیقه ۴ کریستیانو رونالدو از حریف پیش افتاد. در صحنه منجر به پنالتی، رونالدو وارد محوطه جریمه اسپانیا شد، اما با بی‌احتیاطی و خطای ناچو بر روی زمین افتاد تا «جانلوکا روکی» داور ایتالیایی اعلام پنالتی کند.

پس از این گل اسپانیا توپ و میدان را در دست گرفت و در دقیقه ۲۴ با حرکت انفرادی دیگو کاستا و شوت زمینی این مهاجم برزیلی‌الاصل به گل تساوی دست یافت. روی این گل نیز بازیکنان پرتغال معتقدند بودند کاستا بر روی په‌په مرتکب خطا شده، اما داور اعتقادی به این مسئله نداشت.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد، شوت رونالدو در دقیقه ۴۴ با اشتباه محرز دخه‌آ گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند تا قهرمان اروپا با پیروزی به رختکن برود.

از صحنه‌های مهم می‌توان به شوت محکم ایسکو اشاره کرد که به دیرک افقی دروازه پرتغال برخورد کرد و روی خط دروازه فرود آمد تا ماتادورها به گل دوم نرسند.

در نیمه اول این دیدار برونو فرناندس از پرتغال و سرخیو بوسکتس از اسپانیا کارت زرد دریافت کردند.

در نیمه دوم، اسپانیا طوفانی شروع کرد و توسط کاستا در دقیقه ۵۵ و ضربه زیبای ناچو در دقیقه ۵۸ نتیجه را عوض کرد. در ادامه قهرمان سابق جهان، ضمن تدارک دیدن چند حمله به اداره کردن بازی پرداخت تا آستانه پیروزی پیش رفت اما ضربه آزاد استثنایی کریس رونالدو، گل سوم خودش و پرتغال را رقم زد تا این بازی مهیج با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یابد.

حتما بخوانید:  ماجرای سوزاندن سگ‌های اهواز تکذیب شد

به این ترتیب با این نتایج، تیم ملی کشورمان با ۳ امتیاز در صدر جدول گروه دوم موسوم به گروه مرگ قرار گرفت. مردان کی‌روش در بازی دوم روز چهارشنبه ۳۰ خرداد مقابل اسپانیای یک امتیازی به میدان خواهد رفت.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *