هدفون بی‌سیم و لوکس فیلیپس هدفون بی‌سیم و لوکس فیلیپس | آوتاف
خانه / اخبار داغ / هدفون بی‌سیم و لوکس فیلیپس

هدفون بی‌سیم و لوکس فیلیپس

فرارو: پس از عرضه دو گوشی هوشمند مقرون به صرفه با نام‌های فیلیپس PH1 و فیلیپس PH2 در چین، این برند اکنون یک جفت هدفون بی‌سیم جدید عرضه کرده است. نام این هدفون فیلیپس Fidelio T1 می‌باشد.

برخلاف اکثر هدفون‌های TWS دنیا، هدفون جدید فیلیپس دارای پوشش آلومینیومی بوده و قسمت شارژ این هدفون‌ها نیز روکش چرمی دارد. هدفون‌ها از طریق بلوتوث ۵.۲ به دستگاه متصل می‌شوند و دارای استاندارد ضد آب IPX4 می‌باشند.

هدفون بی‌سیم و لوکس فیلیپس

میکروفون‌ها دارای درایور‌های ۱۰ میلی متری، ۲ میکروفون کاهش نویز و ۳ میکروفون برای تماس هستند. هر دو میکروفون دارای قابلیت ANC (حذف نویز فعال) و ENC (حذف نویز محیطی) می‌باشند. از فناوری Hi-Res پشتیبانی می‌کنند و با کدک‌های LDAC و aptX نیز سازگار هستند. امکان انتقال پهنای باند تا ۹۹۰ کیلوبیت بر ثانیه را دارند و محدوده پاسخ فرکانسی آن‌ها ۲۰ هرتز تا ۴۰ کیلوهرتز می‌باشد.

هدفون بی‌سیم و لوکس فیلیپسدر صورت فعال بود ANC (حذف صدای نویز اطراف) تا ۱۳ ساعت و در صورت غیر فعال بود ANC تا ۹ ساعت دوام می‌آورند. شارژ هدفون‌ها هم از طریق کابل USB Type-C و هم بصورت وایرلس و از طریق پروتکل Qi امکان پذیر است. این محصول با ۶ جفت پد گوش سیلیکونی و ۳ جفت پد گوشی اسفنجی عرضه می‌شود.

هدفون بی‌سیم و لوکس فیلیپس

هدفون بی سیم فیلیپس، در چین ۲۵۹۹ ین (۴۰۸ دلار) قیمت گذاری شده است. اما برای مدت محدودی، با قیمت ۱۶۹۹ ین (۲۶۷ دلار) به فروش می‌رسد. این هدفون در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای موجود هستند. نسخه مشکی دارای روکش چرمی مشکی رنگ است، در حالی که رنگ نقره‌ای آن با روکش چرمی قهوه‌ای رنگ عرضه می‌شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ظریف: شاید ترامپ ۴ سال دیگر مزاحم دنیا باشد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *