هزینه هرثانیه تبلیغ در تلویزیون؛ ۱۹ میلیون تومان هزینه هرثانیه تبلیغ در تلویزیون؛ ۱۹ میلیون تومان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / هزینه هرثانیه تبلیغ در تلویزیون؛ ۱۹ میلیون تومان

هزینه هرثانیه تبلیغ در تلویزیون؛ ۱۹ میلیون تومان

روزنامه قانون نوشت: شنیده می شود بانک ها به عنوان مشتریان نقد و پروپا قرص تبلیغات تلویزیونی جام جهانی پای به عرصه گذاشته و با پرداخت رقم‌های سنگین، قصد تبلیغات برای برندهای خود راداشتند.

به‌گونه‌ای که حتی حاضر شده اند برای یک تبلیغ ۱۷ ثانیه در بین دو نیمه بازی های تیم ملی فوتبال کشورمان رقمی بالغ بر ۶۵۸ میلیون تومان را پرداخت کنند.بانک های خصوصی و دولتی از یک سو و برندهای معتبر و سرمایه دار داخلی نیز از سوی دیگر حاضر شده اند حتی برای تبلیغات پیش از مسابقات ایران برابر حریفان،رقمی بالغ بر ۳۳۹ میلیون تومان پرداخت کنند.

هزینه هرثانیه تبلیغ در تلویزیون؛ ۱۹ میلیون تومان

این اعداد و ارقام برای فینال جام جهانی فوتبال نیز به همین شکل و شمایل مطرح شده بنا به توییت فریدون رضوی، صدا و سیما در طول رقابت‌های جام‌جهانی،درآمدی میلیاردی از تبلیغاتی خواهد داشت که پیش از بازی ها یا بین دو نیمه پخش کرده است.

رضوی در توییت خود درباره تعرفه این تبلیغات نوشته است:«هزینه یک بار پخش آگهی ۱۷ ثانیه ای از تلویزیون در بازی های ایران و فینال جام جهانی، قبل از بازی، ۳۳۹ میلیون تومان و بین دونیمه۶۵۸ میلیون تومان است. بانک ها در صف اول سفارش، همان ها که می گویند اوضاع مالی شان خوب نیست!».

هر چند باوجودتلاشی که بانک ها در خصوص تبلیغ برندهای خود داشته اند جز تعدادی انگشت شمار، نامی از آن ها در میان نیست و تبلیغ برندهای دیگر از جمله … بیشتر به چشم می خورد.با این تفاصیل در یک حساب سرانگشتی،هزینه هر ثانیه تبلیغ قبل از بازی، حدود ۱۹میلیون تومان و بین دو نیمه،هر ثانیه تبلیغ حدود ۳۸ میلیون تومان است.

حتما بخوانید:  اقدامات ضد ایرانیِ دولت ترکیه همچنان ادامه دارد

حالا شما حساب کنید که در طول ۶۴ بازی در رقابت‌های جام جهانی،حتی ۱۵ دقیقه تبلیغ برای قبل،بعد و بین دو نیمه،چه درآمدی را برای صداوسیما خواهد داشت.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *