همان همیشگی؛ دوباره کی‌روش، بازهم برانکو همان همیشگی؛ دوباره کی‌روش، بازهم برانکو | آوتاف
خانه / اخبار داغ / همان همیشگی؛ دوباره کی‌روش، بازهم برانکو

همان همیشگی؛ دوباره کی‌روش، بازهم برانکو

برترین ها: با وجود تلاش‌هایی که برای جلوگیری از تنش بین برانکو و کارلوس کی‌روش سرمربیان تیم‌های پرسپولیس و تیم ملی انجام شده است اما باز هم این دو مربی نامدار در برخی از مصاحبه‌هایشان واکنش‌هایی علیه یکدیگر داشتند که این مصاحبه‌ها طی روزهای اخیر هم ادامه پیدا کرده است.

همان همیشگی؛ دوباره کی روش، بازهم برانکو

داستان امروز از اینجا آغاز شد: محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال طی نامه ای به باشگاه پرسپولیس، سرمربی این تیم و وابستگان این باشگاه هشدار جدی داده است.

در این نامه که از سوی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس ارسال شده آورده شده که تنها یک نفر مدعی خوشحالی مربی تیم ملی بوده که این موضوع باعث به راه افتادن خبرسازی‌های منفی علیه تیم ملی شده است و بعد از آن برانکو در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار با پیکان با الفاظ و کلماتی نامناسب باعث ایجاد تفرقه و دو دستگی در خانواده بزرگ فوتبال شده که این موضوع به تضعیف تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا شده است.

برانکو و پرسپولیس «کی‌روش ممنوع» شدند

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هم روز گذشته در دیدار خصوصی که با خبرنگاران داشت، در این جلسه کی روش به کنایه گفت: مربی بعدی تیم ملی (منظورش برانکو بود) مشخص شده است.

کی‌روش: مربی بعدی تیم ملی معرفی شده است

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این نامه گفت:‌ 

یک موضوع برای ما مبهم است و آن، این است که چرا همه اخطارها و جریمه‌هایی که برای ما در نظر گرفته می‌شود برای زمانی است که ما بازی حساسی داریم؟ قبل از بازی با پیکان علیه هواداران ما حکم دادند، قبل از بازی با تراکتورسازی بیرانوند را جریمه کردند و حالا در آستانه بازی با ماشین‌سازی به سرمربی تیم تذکر می‌دهند.

حتما بخوانید:  عفت پشتِ فائزه؛ یک زن جنگی باید بیاید

یک سؤال هم از مسئولان فدراسیون فوتبال داریم و آن این است که آیا تذکراتی که به برانکو داده شده به کی‌روش هم داده می‌شود؟ کی‌روش در یکی از مصاحبه‌هایش علنا گفته بود که وقت ندارم به خبرنگاران ناهار و هدیه بدهم و مشخص بود تمام این صحبت‌های او کنایه به برانکو است اما هیچ تذکری به او داده نمی‌شود.

تذکر به برانکو شامل حال کی‌روش هم می‌شود؟

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره این نامه گفت: آیا در این نامه اسمی از من آورده‌اند؟ در نامه عنوان شده است مربی پرسپولیس که باقری، آنالیز و مارکو هم می‌توانند مورد خطاب باشند. از بقیه ماجرا دیگر خبر ندارم. مگر من مقصر خوشحالی مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی در روز فینال لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی کاشیما هستم؟

همان همیشگی؛ دوباره کی روش، بازهم برانکو

وی در پاسخ به این سوال که در نامه فدراسیون خیلی واضح آمده است سرمربی پرسپولیس حق اظهارنظر در مورد کی‌روش را ندارد خاطرنشان کرد: کی‌روش را رها کنید، او برای من مهم نیست. راجع به بازی با ماشین‌سازی صحبت کنید.

مرتضی تورک رئیس کمیته اخلاق درباره مصاحبه ها و کنایه های کی روش و برانکو به یکدیگر گفت: در حال رصد رفتارهای کی‌روش و برانکو هستیم. پرونده آنها را در کمیته اخلاق تشکیل داده‌ایم، اما اقدام خاصی مبنی بر احضار آنها نکرده‌ایم. می‌خواهیم ببینیم تا کجا می‌خواهند پیش بروند و سپس اقدام کنیم.

وی در مورد اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند که فدراسیون یا کمیته اخلاق نمی‌تواند به اظهارات کی‌روش ورود کند، گفت: چنین چیزی نیست و برای هر دو نفر پرونده تشکیل داده‌ایم.

حتما بخوانید:  اشک‌بارترین مرغ سحر؛ همایون بر مزار پدر خواند

کارلوس کی روش در بیانیه تازه خود که در صفحه فیسبوکش منتشر کرد با کلماتی کنایه آمیز و چند لایه سرمربی پرسپولیس را مورد خطاب قرار داد.

همان همیشگی؛ دوباره کی روش، بازهم برانکو

بیانیه کوتاه کارلوس کی روش این بار مستقیم سرمربی پرسولیس را مورد هدف قرار می دهد؛ فردی که به عقیده کی روش از مصونیت برخوردار بوده و در فوتبال ایران مجازات نمی شود.

پیام جدید کارلوس کی‌روش علیه برانکو

حمیدرضا گرشاسبی، در دفاع از حقوق باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم، نسبت به نامه ارسالی از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال خطاب به باشگاه و برانکو ایوانکوویچ، واکنش جدی نشان داد.

به این منظور، نامه‌ای خطاب به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران، ارسال و باشگاه خواهان آن شد که با توجه به درج مطالب و ادعاهای غیرواقع و غیرمنصفانه در این نامه به فوریت جلسه ای تشکیل شود تا این مسایل مورد بررسی قرار بگیرد.

باشگاه پرسپولیس، در بخشی از نامه خود آورده است که با توجه به اهمیت موضوع و تاثیر آن بر روند فعالیت های باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس در اوج حساسیت رقابت های لیگ، همچنین مناسبات سازنده پرسپولیس با تیم‌های ملی و بهایی که برای همه این موارد پرداخت کرده، جدی و مصمم است.

این باشگاه همچنین مشروح توضیحات خود درباره مسایل پیش آمده و پیگیری آن از سوی مراجع ذیربط از جمله فدراسیون فوتبال را در نامه خصوصی و محرمانه دیگری اقدام می‌کند.

در پی ارسال این نامه، مهدی تاج در گفت‌وگوی تلفنی با حمید رضا گرشاسبی، قول پیگیری فوری این موضوع و تشکیل جلسه ای ویژه در این ارتباط را داد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *