همه‌ی تهران به دنبال یک بوی بد سمج همه‌ی تهران به دنبال یک بوی بد سمج | آوتاف
خانه / اخبار داغ / همه‌ی تهران به دنبال یک بوی بد سمج

همه‌ی تهران به دنبال یک بوی بد سمج

در پی اعلام شهروندان تهرانی مبنی بر استشمام بویی نامطبوع در سطح شهر، مسئولان در پی آن شدند تا منشا این بو را پیدا کنند.

مهدی زارع زمین‌شناس در گفتگویی اعلام کرد: بوی بدی که در تهران منتشر شده است به هیچ عنوان به قله آتشفشانی دماوند ارتباطی ندارد.

همه‌ی تهران به دنبال یک بوی بد سمج

در این رابطه، کارگروه ویژه‌ای در محیط زیست شهر تهران برای بررسی منشاء این بو تشکیل شده است ولی هنوز به نتیجه مستندی نرسیده‌اند.

همچنین مدیر روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تشکیل جلسه این سازمان برای بررسی منشاء بوی نامطبوع در تهران خبر داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در حال بررسی منشاء این بو هستیم، درباره اظهارات مطرح شده مبنی بر ترکیدگی لوله فاضلاب و ایجاد این بو اظهار کرد: چنین مواردی مورد تایید نیست. به هیچ عنوان ترکیدگی لوله فاضلاب را تایید نمی‌کنیم و دیگر مواردی که هم به عنوان دلیل این حادثه بیان می‌شود، صحیح نیست.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران هم اعلام کرد که ایستگاه‌های مترو منشأ انتشار بوی نامطبوع نیستند.

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعزام تیم‌های بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی تهران به نقاط مشکوک به منشأ بوی نامطبوع در تهران خبر داد و گفت که، تاکنون هیچ مورد ناشی از مسمومیت بر اثر استنشاق این بو به مراکز درمانی مراجعه نکرده‌اند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: با توجه به بررسی‌های صورت‌گرفته در کلیه خطوط آب‌رسانی و فاضلاب، اکنون صراحتا باید گفت که بوی نامطبوع تهران هیچ ارتباطی با شبکه فاضلاب ندارد.

حتما بخوانید:  عذرخواهی به خاطر ویدئوی جنجالی آزار کودک کار

ناهید خدا کرمی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر مدعی شد که احتمالا منشا بوی نامطبوع در تهران، وارونگی هوا است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران اعلام کرد: براساس اعلام هواشناسی و دیگر نهادهای متولی، منشا بوی نامطبوع که از عصر چهارشنبه در پایتخت متصاعد شده ناشی از مشکل آلودگی هوایی نیست بلکه منشا زمینی دارد و خطرناک نیز نیست.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *