هواداران عصبانی، اتاق VAR را نابود کردند! هواداران عصبانی، اتاق VAR را نابود کردند! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / هواداران عصبانی، اتاق VAR را نابود کردند!

هواداران عصبانی، اتاق VAR را نابود کردند!

ورزش سه: در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم سری آ برزیل، تیم فوتبال گرمیو در ورزشگاه خانگی خود پذیرای پالمیراس بود. گرمیو با کسب ۲۶ امتیاز از ۲۶ بازی، در رده نوزدهم و رتبه یکی مانده به آخر لیگ برزیل قرار داشت و آنها برای فرار از منطقه سقوط نیازمند کسب سه امتیاز از بازی خانگی بودند.

اوضاع برای گرمیو خوب پیش می رفت. آنها در دقیقه ۱۲ توسط دیگو سوزا به گل نخست بازی دست پیدا کردند و این برتری تا دقایق پایانی نیمه نخست نیز ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۴۵ نیمه اول، پس از مشورت ساویو پریرا داور مسابقه با اتاق VAR، او یک خطای پنالتی به سود پالمیراس اعلام کرد که رافائل ویگا آن را به گل تبدیل کرد. در همان وقت های تلف شده نیمه نخست همه چیز برای گرمیو از دست رفت چرا که رافائل ویگا در دقیقه ۴۵+۴ گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری میهمان به پایان برسد.

این نتیجه تا دقایق پایانی نیز حفظ شد تا اینکه گرمیو توسط الیاس امانوئل در دقیقه ۸۷ به گل تساوی رسید. تیم میزبان که فقط به دنبال پیروزی بود سریعا توپ را به میانه میدان برد تا بتواند در وقت های باقیمانده به گل برتری دست پیدا کند اما در میان بهت هواداران گرمیو، باز هم کمک داور ویدیویی وارد ماجرا شد و با اعلام اتاق VAR، گل تساوی گرمیو مردود اعلام شد.

پالمیراس در دقیقه ۹۴ توسط برینو لوپس به گل سوم خود رسید و بازی را با نتیجه ۳ بر یک به سود خودش به پایان رساند اما همین مسئله باعث خشم و عصبانیت شدید هواداران گرمیو شد. پس از پایان بازی، هواداران گرمیو و پالمیراس در کنار توری که هواداران میزبان و میهمان را از هم جدا می‌کرد، به شدت با همدیگر درگیر شدند. به دلیل وجود سد دیواری محکم، درگیری جدی تری بین دو طرف صورت نگرفت.

حتما بخوانید:  عجیب‌ترین خودروی مرسدس بنز رونمایی شد

هواداران عصبانی، اتاق VAR را نابود کردند!

اما این شکست از آنجایی که گرمیو را یک گام دیگر به سقوط به سری B نزدیک تر کرد، باعث شد تا هواداران این تیم به داخل زمین هجوم ببرند. هر چند که گرمیو با احتساب دیدارهای معوقه اش ۱۱ بازی دیگر در پیش دارد، اما طرفداران این تیم با شکستن فنس های دیواری، وارد زمین شده و به سمت اتاق VAR هجوم بردند.

هواداران عصبانی، اتاق VAR را نابود کردند!

هواداران عصبانی، اتاق VAR را نابود کردند!

آنها اعتقاد داشتند که به دلیل تصمیمات کمک داور ویدیویی، این بازی را مغلوب شده اند چرا که در دقایق پایانی نیمه نخست و در حالیکه از حریف خود پیش بودند، با تصمیم اتاق VAR یک پنالتی علیه آنها گرفته شد و همان پنالتی باعث از دست رفتن تمرکز تیم و خوردن گل دوم در وقت های تلف شده نیمه اول شد. ضمن اینکه آنها توسط الیاس امانوئل به گل تساوی نیز رسیدند ولی باز هم دخالت اتاق VAR باعث مردود شدن این گل شد.

پلیس تاکنون اعلام نکرده است که از هواداران آشوبگر گرمیو دستگیر شده اند یا خیر. به گفته STJD (دادگاه عالی ورزش برزیل) برای تصمیم گیری در مورد مجازات گرمیو باید تصاویر و گزارش داور و ناظر بازی را تجزیه و تحلیل کرد.

هواداران عصبانی، اتاق VAR را نابود کردند!

هواداران عصبانی، اتاق VAR را نابود کردند!

هواداران عصبانی، اتاق VAR را نابود کردند!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *