هیئت‌های مذهبی: وزیر بهداشت عذرخواهی کند هیئت‌های مذهبی: وزیر بهداشت عذرخواهی کند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / هیئت‌های مذهبی: وزیر بهداشت عذرخواهی کند

هیئت‌های مذهبی: وزیر بهداشت عذرخواهی کند

خبرگزاری مهر: رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: آنچه که باعث افسردگی جامعه و مردم شده است گرانی و تورم افسار گسیخته و سوء مدیریت دولتمردان بی تدبیر است. وزیر بهداشت هرچه سریع‌تر عذرخواهی کند.

نوشاد نوشادی در واکنش به اظهارات وزیر بهداشت اظهار داشت: دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت (ع) همواره با دو قشر مواجه بوده که کمر به تخریب و تحریف احکام و آموزه‌های دینی و مذهبی بسته‌اند.

وی اضافه کرد: این دو گروه شامل دشمنان اسلام که بی پروا همه تلاش خود را در مسیر ضربه زدن به این شجره طیبه به کار می‌برند، و افراد ساده لوح و بی اطلاع از معارف آسمانی دین و مذهب است که همچون گرگ‌هایی در لباس میش خواسته و ناخواسته با اظهار نظرهای بی جا و نسنجیده خود خوراک خبری رسانه‌های معاند را فراهم می‌آورند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور افزود: اظهار نظر عجیب و تأسف بار وزیر بهداشت با هر هدفی که صورت گرفته باشد نشان از عمق بی‌سوادی و بی‌اطلاعی ایشان از آئین‌های مذهبی و سوگواری‌های عاشقانه و همراه با شور و شعور و آگاهی امت اسلام و شیعیان راستین اهل بیت (ع) است.

وی ضمن محکومیت این اظهارات و توصیه اکید به دولتمردان برای مراقبت در کلام و گفتار خود، ادامه داد: به وزیر بهداشت توصیه می‌کنیم تا برای پی بردن به عمق خبط و خطای خود، به عنوان نمونه امسال در رستاخیز عظیم مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حضور یابد تا بارزترین جلوه‌های شور و نشاط شیعیان حسینی را نظاره‌گر باشد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور تاکید کرد: از وزیر بهداشت می‌خواهیم که بیش از این با سخنان بی مایه و کوته بینانه خود موجبات نگرانی و خشم متدینین و سوگواران مکتب سید و سالار شهیدان را فراهم نسازد.

حتما بخوانید:  نروژ، سفیر ایران را احضار کرد

نوشادی اظهار داشت: افسردگی جامعه به علت تورم افسارگسیخته و گرانی‌های اخیر و فشار اقتصادی است که با بی تدبیری دولت مردان به وجود آمده است.

وی گفت: اقتدار امروز نظام در برابر استکبار جهانی به برکت مکتب عاشورا و مجالس حسینی است و آنچه که باعث افسردگی جامعه و مردم شده است گرانی و تورم افسار گسیخته و سو مدیریت دولتمردان بی تدبیر است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور تصریح کرد: وزیر بهداشت هرچه سریع‌تر عذرخواهی کند، هیئت‌های مذهبی در دفاع از اهل بیت علیه السلام و مکتب عاشورا با هیچکس تعارف ندارند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *