واعظ معروف: چرا مردم عید غدیر به شمال رفتند؟ واعظ معروف: چرا مردم عید غدیر به شمال رفتند؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واعظ معروف: چرا مردم عید غدیر به شمال رفتند؟

واعظ معروف: چرا مردم عید غدیر به شمال رفتند؟

روزنامه کیهان با حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی از روحانیون و وعاظ مطرح گفتگو کرده است.

واعظ معروف: چرا مردم عید غدیر به شمال رفتند؟

بخشی از این گفتگو را بخوانید:

سید حسین مؤمنی، واعظ:

* با تعطیل شدن جلسات عزاداری سیدالشهدا علیه‌السلام یقینا دشمن به اهداف خود می‌رسد و به آن نقشه‌های شومی‌که داشته، دست پیدا می‌کند.

* در هر مناسبتی دیدید چقدر راه شمال شلوغ است. چرا قرنطینه نکردند چرا ورودی و خروجی شهرها را نبستند؟ به عزای سیدالشهدا می‌رسند اینجا تعصب و غیرت پیدا می‌کنند می‌گویند که باید عزا تعطیل بشود.

* هر مطلب و دستوری که ستاد کرونا بدهند چون رهبر معظم انقلاب فرمودند ما هم تمکین می‌کنیم اما کاملاً مشخص است که از مطالب و بندهای مطرح شده کار کارشناسی دقیقی انجام نشده است.

* باید از آنهایی که به دنبال تعطیلی عزاداری هستند، سؤالی پرسیده شود که انتقال ویروس آیا فقط از طریق جلسات است؟ کسانی که در وادی اهل‌بیت علیهم‌السلام و وادی دین نیستند اینها چقدر در انتقال این ویروس نقش داشتند؟ شما کنار دریا را ایام تعطیلی غدیر دیدید، در هر مناسبتی دیدید چقدر راه شمال شلوغ است.

* چرا قرنطینه نکردند چرا ورودی و خروجی شهرها را نبستند؟ به عزای سیدالشهدا می‌رسند اینجا تعصب و غیرت پیدا می‌کنند می‌گویند که باید عزا تعطیل بشود. تعطیلی مجالس عزاداری سیدالشهدا به نفع دشمن است و به ضرر ما، چه از لحاظ تاریخی، چه از لحاظ اجتماعی و چه از لحاظ فردی، لذا باید این جلسات برگزار شود البته همان‌طور که عرض کردم با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  اولین واکنش بازار سکه و ارز به انتخابات آمریکا

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *