واکنش استقلال و سپاهان به صحبت‌های برانکو واکنش استقلال و سپاهان به صحبت‌های برانکو | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکنش استقلال و سپاهان به صحبت‌های برانکو

واکنش استقلال و سپاهان به صحبت‌های برانکو

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری قبل از بازی با استقلال خوزستان، نسبت به شرایط داوری بازیهای لیگ گلایه کرد و کنایه ای هم به داوری بازی های استقلال و سپاهان زد که با واکنش این دو باشگاه مواجه شد.

برانکو درباره اشتباهات داوری که در بازی با فولاد علیه تیمش رخ داد و بیانیه‌هایی که این روزها باشگاه‌های مختلف در مورد مسائل حاشیه‌ای از جمله داوری صادر می‌کنند، تصریح کرد: من بارها گفته‌ام و الان تکرار می‌کنم ما فقط و فقط خواهان داوری عادلانه و محترمانه هستیم.

من به خاطر همین خواهشی که داشتم محرومم کردند خودشان بنشینند و آنالیز کنند در اهواز چه اشتباهاتی علیه پرسپولیس رخ داد. من حرفی در این باره ندارم. همین که در بازی یک دقیقه کمتر وقت اضافه گرفته شد، خودش گویای همه چیز است. بروید ببینید چرا پنالتی پیکان در این هفته گرفته نشد و گل اول سپاهان به چه شکلی به ثمر رسید.

در پی این صحبت ها، محمدحسین زرندی، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در پاسخ به اظهارات سرمربی تیم پرسپولیس گفت: متأسفانه این برای چندمین بار است که سرمربی تیم پرسپولیس به خود اجازه دخالت در مسائل باشگاه استقلال را می‌دهد.

باشگاه استقلال از مدیران باشگاه پرسپولیس می‌خواهد اصول حرفه‌ای را به سرمربی خود یادآوری کرده و به ایشان متذکر شوند که حق صحبت در مورد سایر باشگاه‌ها را ندارد. باشگاه استقلال اعلام می‌کند اگر یک بار دیگر چنین اتفاقی از سوی سرمربی پرسپولیس تکرار شود، از طریق مجاری قانونی فوتبالی آن را پیگیری خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: ضمن اینکه بر اساس اعلام کارشناسان داوری، در بازی با پیکان هیچ خطای پنالتی صورت نگرفت که از دید داور پنهان مانده باشد. ایشان اگر در مورد داوری اعتراضی دارد، بهتر است نظرات کارشناسان در خصوص دیدار با سپیدرود در جام حذفی را بازبینی کند. ریاست فدراسیون فوتبال هم این مسائل را پیگیری و رصد می‌کند و در زمان لازم عکس‌العمل نشان خواهد داد.

حتما بخوانید:  زمان اعلام رای کمیته انضباطی برای سوپرجام

سعید الهویی یکی از مربیان سپاهان هم در این رابطه می‌گوید: هنوز خیلی از اظهارات برانکو ایوانکوویچ در مورد تیم ملی و ایجاد حاشیه برای تیم ملی کشورمان ایران در مسابقات جام ملت های آسیا نگذشته‌و متاسفانه دیدیم ایشان چه حواشی برای تیم ملی ایران ایجاد کردند که قلب میلیون ها ایرانی جریحه دار شد ولی ایشان باز هم تلاش می کند با تاکتیک های قدیمی و اظهار نظر در مورد تیم های دیگر فشار را از روی تیم خودش بردارد و به تیم های دیگر انتقال دهد که این رفتار نه حرفه ای است و نه اخلاقی که البته نخ نما شده است.

ظاهرا برانکو در فوتبال ایران مصونیت دارد

وی افزود: همین چند ماه پیش، ایشان بعد از بازی برابر ذوب آهن در کنفرانس مطبوعاتی از داوری برای تیم سپاهان صحبت کرد، که مطابق معمول هیچ واکنشی از کمیته اخلاق، داوری، و انضباطی مشاهده نشد و این بار هم ایشان به خودشان اجازه دادند که در مورد یک تیم دیگر و اتفاقات در مورد یک تیم دیگر که هیچ ارتباطی به ایشان ندارد، صحبت کنند. ظاهرا ایشان در فوتبال ایران مصونیت قضایی دارد و هیچ مرجعی قصد رسیدگی به تخلفات مکرر ایشان را ندارد.

سپاهان در همین سه بازی آخر ۶ امتیاز از دست داده

مربی سپاهان تصریح کرد: در آخر ایشان را ارجاع می دهیم به نظرات کارشناسان در همین سه هفته در برنامه نود که حاصلش یک پنالتی اشتباه برای حریفان سپاهان (پرسپولیس) و دو پنالتی اشتباه برای سپاهان برابر استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان. در همین سه بازی سپاهان شش امتیاز از دست داد. ۶ امتیاز به جدول اضافه کنید تا ببینید کدام تیم بیشترین ضرر را از داوری کرده است.اگر بخواهیم اشتباهات داوری را حذف کنیم و داوری های بدون اشتباه ببینیم، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی سپیدرود باید صعود می کرد و این تیم با پدیده بازی می کرد نه پرسپولیس.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *