واکنش باشگاه لیورپول به شایعه جذب آرات واکنش باشگاه لیورپول به شایعه جذب آرات | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکنش باشگاه لیورپول به شایعه جذب آرات

واکنش باشگاه لیورپول به شایعه جذب آرات

طرفداری: پس از مطرح شدن نام آرات حسینی در اینستاگرام، کاربران ایرانی دائما در مورد انتقال او به آکادمی تیم های بزرگ اروپا و مشخصا لیورپول صحبت کردند. مهدی رستم پور در اینستاگرام شخصی خود مدعی شد طی مکاتبه ای که از طریق ایمیل با باشگاه لیورپول داشته، یکی از مقامات رسمی این باشگاه چنین موضوعی را رد کرده است:

با توجه به ادعاها و اخبار منتشر شده مبنی بر جذب آرات از سوی باشگاه لیورپول و پرسش‌های شما هموطنان عزیز که خواهان خبر دقیق و رسمی بودید، از باشگاه لیورپول جویای این موضوع شدم که پاسخ را به طور دقیق ملاحظه می‌کنید:

سلام مهدی، از تماست سپاسگزارم. امیدوارم نزدیکان و عزیزانت در صحت و سلامت باشند. این را می‌توانی به عنوان پاسخ یکی از سخنگویان باشگاه لیورپول منتشر کنی.هرگونه ادعا یا گزارشی مبنی بر اینکه باشگاه لیورپول با بازیکنی که نام برده‌اید، قرارداد بسته یا تلاشی برای حصول توافق انجام داده، غلط و غیر صادقانه است.این کاملاً نادرست و اشتباه است که گفته شود لیورپول هرگونه قراردادی را به امضا رسانده یا توافق نامه‌ای را پذیرفته باشد. یا حتی فرایندی را برای قرارداد با بازیکنی که اشاره کرده‌اید، آغاز کرده باشد.طبق مقررات، باشگاه مجاز به قرارداد یا تلاش برای توافق با هیچ بازیکنی در این رده سنی نیست.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ساخت بیمارستان ١٠٠٠ تخته در چین طی یک هفته

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *