واکنش سپاه به سقوط ۷۳۷: مسئولیت را می‌پذیریم واکنش سپاه به سقوط ۷۳۷: مسئولیت را می‌پذیریم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکنش سپاه به سقوط ۷۳۷: مسئولیت را می‌پذیریم

واکنش سپاه به سقوط ۷۳۷: مسئولیت را می‌پذیریم

خبرگزاری ایسنا: فرمانده هوا و فضا سپاه، اعلام کرد: بعد از شنیدن این خبر در غرب کشور پس از اجرای عملیات نظامی علیه پایگاه های آمریکایی و زمانی که اطمینان پیدا کردم که این اتفاق افتاده آرزوی مرگ کردم.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده در نشست خبری که پیرو اعلام ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار کرد: بعد از شنیدن این خبر در غرب کشور پس از اجرای عملیات نظامی علیه پایگاه های آمریکایی و زمانی که اطمینان پیدا کردم که این اتفاق افتاده آرزوی مرگ کردم.

واکنش سپاه به سقوط ۷۳۷: مسئولیت را می‌پذیریم

وی افزود: ما یک عمر خودمان را پیش مرگ مردم کردیم و امروز هم آبروی مان را با خدا معامله می‌کنیم و در شرایط سخت مقابل دوربین ها حاضر می‌شویم.

حاجی زاده تاکید کرد: ارزیابی ها و بررسی های این حادثه توسط ستادهای بالاتر و مجموعه قوه قضائیه ان‌شاءالله انجام می‌شود و اطلاعات کامل می‌شود و همین ابتدا باید بگویم که ما گردن مان را از مو باریکتر است.

فرمانده هوافضای سپاه تصریح کرد همه مسئولیت‌های این کار را می پذیریم و هرگونه تصمیمی مسیولان بگیرند ما مطیع اجرای آن هستیم.

ستاد کل نیرو های مسلح صبح امروز (شنبه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بروز خطای انسانی و به صورت غیر عمد، هواپیمای اوکراینی مورد اصابت قرار گرفته است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  حدادعادل: تولد نوه رهبر انقلاب در لندن دروغ است

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *