واکنش غلوآمیز رسانه‌ها به افت خفیف نرخ دلار واکنش غلوآمیز رسانه‌ها به افت خفیف نرخ دلار | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکنش غلوآمیز رسانه‌ها به افت خفیف نرخ دلار

واکنش غلوآمیز رسانه‌ها به افت خفیف نرخ دلار

برترین‌ها: همزمان با نزدیک شدن به پایان مهلت صادرکنندگان برای بازگشت ارزصادراتی و کاهش تقاضا در بازار، قیمت ارز در بازار کاهشی شده تا جایی که قیمت دلار نسبت به دیروز بیش از ۲ هزار تومان کاهش یافت که با واکنش تامل برانگیز برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبری مواجه شد.

بعد از تشدید نوسانات ارزی در بازار و پیشروی قیمت دلار تا کانال ۲۶ هزار تومانی، از ظهر دیروز مدار قیمتی در بازار ارز تغییر جهت داده و با ورد به سیر نزولی شاهد ریزش قیمت ارز هستیم.

همزمان با ریزش قیمت‌ها در بازار ارز، قیمت دلار از ۲۶ هزار تومان صبح یکشنبه به ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان در ظهر امروز دوشنبه رسید؛ البته فعالان بازار پیش بینی می کنند که قیمت ارز در ساعات پایانی معاملات امروز کاهش بیشتری را تجربه کند.

فعالان بازار ارز می گویند: بعد از آغاز روند نزولی قیمت‌ها در بازار، تقاضا برای خرید ارز کاهش یافته و فروشنده ها بیشتر از روزهای قبل شده اند. این اتفاق فرایندی عادی در بازار است چراکه معمولاً هر زمان بازار معکوس می شود، اکثر دارندگان ارز، فروشنده می شوند.

همچنین صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۵۰۰ نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری کردند.

واکنش برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبریبه کاهش قیمت نسبی دلار:

کاهش ۲۵۰۰تومانی قیمت دلار در یک روز

کاهش ۲۵۰۰تومانی قیمت دلار در یک روز

کاهش ۲۵۰۰تومانی قیمت دلار در یک روز

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  کشف توله شیر یخ‌زده‌ی ۲۸هزار ساله با بدن سالم

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *