وزیر پیشنهادی رئیسی: افتخار همسرم خانه‌داری است وزیر پیشنهادی رئیسی: افتخار همسرم خانه‌داری است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / وزیر پیشنهادی رئیسی: افتخار همسرم خانه‌داری است

وزیر پیشنهادی رئیسی: افتخار همسرم خانه‌داری است

خبرگزاری ایسنا با گزینه پیشنهادی رئیسی برای وزارت آموزش و پرورش گفتگو کرده است.

وزیر پیشنهادی رئیسی: افتخار همسرم خانه‌داری است

حسین باغگلی: 

* (در پاسخ به این برخی انتقادات درباره نداشتن سابقه اجرایی در سطوح بالا): برخی افراد که مشغول فضاسازی علیه بنده هستند و در مقطعی از مدیریت مدارس امام رضا (ع) اخراج و از کار کنار گذاشتند، معتقد بودند که باید با رویکرد محافظه کارانه مسیر را طی کنیم و تعاملاتمان اینگونه باشد که به هرکسی یک سهمی بدهیم، اما خب بنده به کسی سهم نمی‌دهم. محکم پایش می‌ایستم و ضربه‌هایش را نیز تحمل می‌کنم.

* اما در مجموع اگر از همه کسانی که علیه بنده حرف می‌زنند هم بپرسید که او جسور است یا خیر؟ اگر انصاف را رعایت کنند، تأیید خواهند کرد که در کارم جسور هستم. اتفاقاً برخی نقدشان به بنده همین است که بیش از حد جسارت داری و ممکن است مشکل ساز بشود، اما کلیت سخن شما درست است و باید جسارت عقلانی به خرج بدهیم.

* (در معرفی کوتاهی از خانواده‌اش): سال ۱۳۸۰ ازدواج کردم. همسرم کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی دارد و یکی از افتخارات خودش این است که خانه‌دار است و به تربیت فرزندانش می پردازد و از زندگی‌اش لذت می برد. سه فرزند دارم؛ “ریحانه” فرزند اولم امسال به کلاس نهم و “محمدصدرا” فرزند دومم به کلاس سوم ابتدایی می رود. “محمدصالح”، فرزند آخرم نیز سه ساله است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ایران در حضور دخترانش به جام جهانی صعود کرد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *