پاسخ قالیباف به انتقاد روحانی: اینقدر نادان نیستیم! پاسخ قالیباف به انتقاد روحانی: اینقدر نادان نیستیم! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پاسخ قالیباف به انتقاد روحانی: اینقدر نادان نیستیم!

پاسخ قالیباف به انتقاد روحانی: اینقدر نادان نیستیم!

برترین‌ها: محمد باقر قالیباف به تندی نسبت به سخنان هفته گذشته حسن روحانی رییس جمهور واکنش نشان داد. او گفت: «مجلس اینقدر ناشی و نادان نیست که نرخ ارز تعیین کند.

خبرگزاری مهر نوشت: محمد باقر قالیباف امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر مرکز پژوهش های مجلس، گفت: “ما امروز نظام آشفته‌ای در نظام بروکراسی داریم و آنقدر متورم شدیم که قریب به ۹۰ درصد درآمد کشور فقط صرف هزینه های جاری می شود.”

پاسخ قالیباف به روحانی: اینقدر نادان نیستیم!

رئیس مجلس شورای اسلامی به اشاره به سخنان هفته گذشته حسن روحانی در نشت هیات دولت اظهار کرد: «گفته می شود که مجلس نرخ ارز تعیین کرده است. تهمت ناروا به مجلس نزنید. مجلس نرخ ارز تعیین نکرده و آن قدر نادان و ناشی نسبت به اقتصاد نیستیم که نرخ ارز تعیین کنیم.»

قالیباف افزود: “ما در مجلس شورای اسلامی محکم ایستاده ایم تا سیاست‌های ارزی را اعمال کنیم و نگذاریم هر دولتی که می‌آید از سیاست‌های ارزی خارج شود.”

او اظهار کرد: “در لایحه پیشنهادی دولت برای بودجه سال آینده ۴۶ درصد هزینه ها و ۱۰ درصد درآمدها افزایش یافته و به معنای آن است که دولت برای هزینه های خود دست در جیب مردم می کند.”

حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت به شدت از اقدامات کمیسیون تلفیق مجلس در اصلاح لایحه بودجه انتقاد کرد.

روحانی با انتقاد از رویکرد مجلس درباره فروش نفت گفته بود: «ما گفتیم سال ‌آینده ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروشیم ماحصل آن ۱۹۹ هزار میلیارد تومان بوده است. آقایان آمدند دو میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه را کردند یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه. بعد به جای ۱۹۹ هزار میلیارد تومان شده ۲۳۰ هزار میلیارد تومان. چشم بندی عجیبی شد. نفت کم شد پول آن بالا رفت. این چطور چشم بندی بود که انجام گرفت. ما ۱۹۹ هزار میلیارد تومان گذاشتیم این‌ها در کمیسیون تلفیق ۲۳۰ هزار میلیارد تومان کردند و میزان وابستگی بودجه به نفت را ۳۱ هزار میلیارد تومان اضافه کردند.»

حتما بخوانید:  با بی‌حجاب‌های داخل هواپیما هم برخورد می‌شود

رییس جمهوری گفت: “هر کسی چهار عمل اصلی را بلد باشد و کلاس دوم دبستان باشد می‌تواند محاسبه کند که شما چه کردید. ما نفت را بر مبنای ۱۱ هزار ۵۰۰ حساب کردیم شما قیمت دلار را ۱۷,۵۰۰ تومان حساب کردید اینکه خیلی ساده است آدم ارزش پول ملی را کم کند. شما ۶۰۰۰ تومان ارزش پول ملی را کم کردید تا حساب و کتاب تان جور باشد و بعد می‌گویید ما نگفتیم قیمت دلار ۱۷ هزار و ۵۰۰ باشد. پس این دم خروس است و این حرف‌ها با قسم حضرت عباس جور در نمی‌آید.”

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *