پایان انتظارها؛ زمان پخش فصل آخر پیکی‌بلایندرز پایان انتظارها؛ زمان پخش فصل آخر پیکی‌بلایندرز | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پایان انتظارها؛ زمان پخش فصل آخر پیکی‌بلایندرز

پایان انتظارها؛ زمان پخش فصل آخر پیکی‌بلایندرز

روزیاتو: تاریخ پخش فصل ششم سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) که آخرین فصل سریال نیز خواهد بود ۲۷ فوریه (۸ اسفند)خواهد بود.

پایان انتظارها؛ زمان پخش فصل آخر پیکی‌بلایندرز

این سریال تلویزیونی بریتانیایی توسط استیون نایت ساخته شده و داستان آن در شهر بیرمینگام می گذرد، جایی که یک سازمان خلافکار به نام پیکی بلایندرز پس از جنگ جهانی اول دست به فعالیت های مجرمانه در حوزه های مختلف می زنند. این دارودسته داستانی تا حدوی بر اساس یک گروه جوان شهری واقعی شکل گرفته که از دهه ۱۸۹۰ تا ۱۹۱۰ در شهر بیرمینگام فعال بودند. سریال پیکی بلایندرز اولین بار در سپتامبر ۲۰۱۳ پخش شد و در طی ۵ فصل خود تاکنون محبوبیت بسیار بالایی کسب کرده است.

کیلیان مورفی که در فیلم های شناخته شده ای مانند Inception و Dunkirk نیز بازی کرده است، نقش اصلی این سریال را بر عهده دارد که همان سردسته پیکی بلایندرز با نام توماس تامی شلبی است و پل اندرسون، جو کول، آنابل والیس، فین کول و هلن مک کروری فقید نیز دیگر بازیگران ثابت سریال هستند.

همچنین چندین بازیگر مشهور به عنوان مهمان در سریال Peaky Blinders حضور یافته اند که از آن میان می توان به سم نیل، آیدان گیلن، آدرین برودی، سم کلافلین، آنیا تیلور جوی، شارلوت رایلی و البته تام هاردی اشاره کرد که نقش آلفی سالومونز را در فصل ششم سریال پیکی بلایندرز تکرار خواهد کرد. در روزهای اخیر ویدیوی جدیدی در صفحه توییتری سریال Peaky Blinders منتشر شده که به طور رسمی ۲۷ فوریه را به عنوان تاریخ انتشار فصل پایانی این سریال تایید می کند.

حتما بخوانید:  نماینده ابهر: منتظر دلار ۳۰۰هزار تومانی باشیم؟

اعلام تاریخ پخش فصل آخر سریال پیکی بلایندرز به سبکی جذاب

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *