پرسپولیس، ماشین و گزارشگر متعصب را با هم بُرد پرسپولیس، ماشین و گزارشگر متعصب را با هم بُرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پرسپولیس، ماشین و گزارشگر متعصب را با هم بُرد

پرسپولیس، ماشین و گزارشگر متعصب را با هم بُرد

ایسنا: در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بنیان‌دیزل میزبان پرسپولیس تهران بود.

این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. تک گل این دیدار را شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۹۰+۳ به ثمر رساند.

در آغاز نیمه نخست بازی، شاگردان برانکو با ارائه عملکرد بهتری نسبت به حریف تبریزی تسلط بیشتری در بازی داشتند اما هرچه از زمان بازی گذشت، شاهد بازی متعادل تری از هر دو تیم بودیم.

در یکی از فرصت‌هایی که در دقیقه ۸ برای پرسپولیس ایجاد شد، علی علیپور با ارسال توپ روی دروازه برای منشا فرصت بسیار خوبی برای شوت زنی این بازیکن ایجاد کرد اما عملکرد خوب مدافعان ماشین‌سازی اجازه نداد، شوت مهاجم پرسپولیس به گل تبدیل شود. البته در ادامه شاگردن رضا مهاجری هم فرصت خوبی در دقیقه ۱۵ به دست آوردند تا دروازه پرسپولیس را باز کنند اما شوت مسیح زاهدی راهی به دروازه پیدا نکرد.

در ادامه این دیدار در دقیقه ۳۳ روی پاس خوبی که برای رضا خالقی فر ارسال شد، این بازیکن فرصت بسیار خوبی درون درون محوطه جریمه پرسپولیس به دست آورد اما شوت او به گل تبدیل نشد و در ادامه روی ضد حمله علی علیپور با ارسال پاسی برای امید عالیشاه این بازیکن را به دخسوس تک به تک کرد اما شوت هافبک پرسپولیس با واکنش خوب دروازه‌بان ماشین‌سازی همراه بود و از گل نشد.

حملات شاگردان رضا مهاجری ادامه داشت و در حالی که پیمان بابایی در دقیقه ۳۶ فرصت بسیار خوبی برای باز گردن دروازه پرسپولیس به دست آورده بود اما واکنش خوب بیرانوند توپ را از مقابل دروازه پرسپولیس دور کرد تا به گل تبدیل نشود.

حتما بخوانید:  برج میلاد در آلودگی تهران محو شد!

اما در آغاز نیمه دوم و در دقیقه ۴۶ علی‌پور درون موطه جریمه ماشین‌سازی یک فرصت شوتزنی به دست آورد اما شوت او با واکنش دخسوس از مقابل دروازه دور شد.

در ادامه سبز پوشان تبریزی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و با طراحی حملاتی از سمت راست سعی داشتند دروازه پرسپولیس را باز کنند که در این امر موفق نبودند. در ادامه پرسپولیسی‌ها هم حملاتی روی دروازه حریف انجام دادند که روی یکی از همین فرصت‌ها گادوین منشا در دقیقه ۶۷ با یک شوت فنی زیبا از پشت حوطه جریمه ماشین‌سازی دروازه این تیم را هدف قرار داد که با واکنش دخسوس توپ به کرنر رفت.

در ادامه این دیدار در دقیقه ۸۵ محمد خرم الحسینی فرصت درون محوطه جریمه پرسپولیس توپ را در اخیار گرفت و با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد که توپ را بیرانوند در اختیار گرفت.

اما دردقیقه ۹۰+۳ درحالی که بازی به ثانیه‌های پایانی خود نزدیک می‌شد، تیم پرسپولیس روی یک ضربه ایستگاهی و با ضربه سر شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۹۰+۳ موفق شد تا بازی را یک بر صفر به سود خود به پایان برساند.

پرسپولیس امروز با ترکیب علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل زاده، آدام همتی، محسن ربیع خواه، احمد نورالهی، بشار رسن، امید عالیشاه، حمیدرضا طاهرخانی (۵۷ سعید حسین‌پور)، علی علیپور (۸۴ محمد امین اسدی) و گادوین منشا بازی کرد.

ماشین‌سازی نیز با ترکیب دخسوس، احمد موسوی، محمد اهل شاخه، محمدحسین کنعانی، پیمان بابایی، رضا خالقی فر، فرید بهزادی، مسیح زاهدی، محمد خرم الحسینی، سعید مهری و احمد زنده روح به میدان رفت.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *