پرسپولیس، گادوین منشا را می‌فروشد! پرسپولیس، گادوین منشا را می‌فروشد! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پرسپولیس، گادوین منشا را می‌فروشد!

پرسپولیس، گادوین منشا را می‌فروشد!

ورزش سه: پرسپولیسی ها در تابستان ۹۶ با هزار امید و آرزو و البته با جنجال های فراوان گادوین منشا را جذب کردند و این مهاجم نیجریایی نیز پس از سپری کردن فصلی فوق العاده در پیکان و به عنوان گلزن ترین خارجی لیگ شانزدهم و در قامت یک فوق ستاره به پرسپولیس پیوست اما داستان گادوین منشا و پیراهن سرخ، به خوبی روزهای او در تیم پیکان نبود.

او که این فصل در مجموع مسابقات آسیایی و لیگ برتر تنها ۲ گل زده و در مجموع ۱۲ گل با پیراهن پرسپولیس به ثمر رسانده، اکنون شرایط سختی را سپری می کند. برانکو ایوانکوویچ که از سایه محرومیت خارج شده، تصمیم دارد مهاجم آفریقایی اش را پس از یک نیم فصل ناکامی کنار بگذارد و یک مهاجم خارجی را جایگزین او کند.

سرمربی تیم پرسپولیس که ۱۲ روز در تعطیلات زمستانی بود، در اولین روز بازگشتش این خبر را در جلسه ای که با ایرج عرب برگزار کرد، در میان گذاشت و اعلام کرد که به جای گادوین منشا یک مهاجم خارجی دیگر می خواهد؛ مهاجمی که احتمالا از کشورهای اروپایی به تهران می آید اما باتوجه به گزینه های موجود، همچنان چند مهاجم ایرانی هم شانس حضور در پرسپولیس را خواهند داشت.

منشا در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت

منشا در شرایطی پرسپولیس را ترک می کند که در این دو فصل به واسطه گل های حساس محبوبیت زیادی نزد هواداران این تیم کسب کرد اما هیچگاه نتوانست یک مهاجم گلزن برای پرسپولیس باشد. قرمزها گل او به تراکتورسازی یا الدحیل را فراموش نخواهند کرد اما مشکل اصلی بین مهاجم شماره ۹۰ و پروفسور، فقدان مسئولیت پذیری در نمایش های این بازیکن بود.

حتما بخوانید:  پورعلی‌گنجی به «یوپن» بلژیک پیوست

منشا که در ظاهر مهاجمی جنگنده، دونده و پرتلاش است موفق نشد خواسته های فنی برانکو را برآورده کند و حالا در شرایطی پرسپولیس را ترک می کند که یک نیم فصل با این تیم قرارداد دارد. پیش تر شنیده می شد او با پیشنهادات سنگین از تیم های عربی روبرو است و پرسپولیسی ها نیز می خواهند منشا را به یکی از همین تیم ها بفروشند تا درآمدزایی داشته باشند و حالا که کار به مرحله نهایی فروش رسیده باید دید این پیشنهادها تا چه حد واقعی بودند.

البته فرضیه دیگر معاوضه گادوین منشا با مهره ای از لیگ داخلی است. البته بعید به نظر می رسد برانکو روی مهاجمی از لیگ ایران نظر داشته باشد و معاوضه با بازیکنی از لیگ برتر خلیج فارس در شرایطی رخ خواهد داد که سرمربی تیم پرسپولیس به دنبال برطرف کردن نیازهایش از دیگر پست ها با عناصر داخلی باشد.

گادوین منشا امیدوار بود بتواند رکورد آلن ویتل را به عنوان برترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه پس از ۴ دهه بشکند اما این اتفاق رخ نداد تا رکورد همچنان دست ستاره انگلیسی باقی بماند و این هدف نیز به مهاجم خارجی بعدی سپرده شود؛ مهاجمی که اگر در زمستان به پرسپولیس بیاید، پس از بنگستون، پریموف و منشا، چهارمین مهاجم خارجی پرسپولیس در دوران برانکو ایوانکوویچ خواهد بود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *