پس از آجیل دزدی، گاو دزدی هم رونق گرفت! پس از آجیل دزدی، گاو دزدی هم رونق گرفت! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پس از آجیل دزدی، گاو دزدی هم رونق گرفت!

پس از آجیل دزدی، گاو دزدی هم رونق گرفت!

برترین‌ها: چند روز قبل در همین ستون یک خبر کار کرده بودیم درباره آجیل دزدی در برخی شهر‌ها مثل کرج، حالا خبر دام دزدی را می‌شود کنار آن خبر گذاشت، از این لحاظ که تورم افسارگسیخته گوشت و آجیل، باعث لوکس‌شدن آن‌ها شده و حالا دام دزدی می‌تواند سبک جدیدی از دزدی در ایران را بسازد.

گزارش باشگاه خبرنگاران را در همین رابطه بخوانید: سرهنگ ساکی؛ فرمانده انتظامی نهاوند گفت: ۴ سارق مسلح با یک دستگاه پژو وارد روستای فارسبان بخش خزل شده و یک راس گاو شیری را در صندلی عقب جاسازی کرده و قصد فرار داشتند که با ماشین گشت نیروی انتظامی روبرو می‌شوند.

وی ادامه داد: سارقان مسلح بلافاصله به سمت ماموران تیر اندازی می‌کنند و متواری می‌شود که ماموران گشت پلیس آن‌ها را تعقیب می‌کنند که در تبادل آتش در درگیری اولیه یکی از آن‌ها کشته و یکی زخمی می‌شود.

ساکی افزود: دو سارق دیگر با یک قبضه اسلحه وینچستر ابتدا به خانه‌های مردم هجوم می‌برند و وقتی خود را در محاصره ماموران پلیس می‌بینند به سمت مردم و ماموران تیراندازی می‌کنند.

سرقت و جاسازی ماهرانه گاو داخل پژو!

وی بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی نهاوند به خاطر حافظ جان و امنیت مردم بدون زخمی شدن حتی یک نفر از اهالی روستای فارسبان با توجه به پیچیدگی این عملیات همه سارقان را به محاصره خود در آوردند و گاو را نیز از صندلی عقب پژو بیرون کشیدند.

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: دو سارق دیگر که خود را در محاصره ماموران دیدند به کوه‌های اطراف روستا فرار کردند که در تبادل آتش یکی دیگر از آن‌ها زخمی و نفر چهارم نیز تسلیم پلیس شد.

حتما بخوانید:  کارتون خاص محمد طحانی درباره انتخابات ۱۴۰۰

وی افزود: هدف سارقان مسلح گروگانگیری از مردم بود که با همکاری خوب مردم با پلیس کار آن‌ها ناکام ماند و خوشبختانه بدون هیچ صدمه‌ای به ماموران و مردم همه سارقان احشام مردم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی نهاوند، گفت: درگیری مسلحانه سارقین احشام با پلیس نهاوند موجب کشته شدن یک سارق و مجروح شدن دو سارق دیگر شد.

سرهنگ ساکی گفت: با توجه به خبر‌های مردمی مخصوصاً اهالی روستای بخش مرکزی و بخش گیان نهاوند مبنی بر اینکه چند روزی است تعدادی از افراد مسلح با خودرو و پژو در اطراف روستا به قصد سرقت احشام پرسه می‌زنند لذا دستگیری و شناسایی این افراد در دستور کار انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: پلیس نهاوند مطلع شد که خودرو مذکور به همراه چهار نفر از روستای دهنو سفلی در حال سرقت و متواری شدن هستند لذا سریعاً با اجرای طرح مهار و مسدود نمودن کلیه راه‌های خروجی علیرغم ایست‌های مکرر مامورین مراقب و اخطار با تیر هوایی خودرو پژو مذکور به سمت روستای فارسبان نهاوند متواری و متقابلا به سمت مامورین تیراندازی می‌کند.

وی افزود: در نهایت این درگیری منجر به توقیف خودرو مذکور و کشته شدن یک نفر از سارقین و مجروحیت دو نفر دیگر گردید و نفر چهارم که به سمت کوه‌های اطراف متواری شده بود با تلاش مامورین دستگیر و به یگان انتظامی دلالت می‌گردد.

فرمانده انتظامی نهاوند بیان کرد: از این باند سرقت احشام یک قبضه اسلحه وینچستر و تعدادی فشنگ به همراه پلاک سرقتی و خودرو سرقتی کشف که تحویل مراجع قضایی شد.

ساکی اظهار داشت: هرشب گشت پلیس برای حفاظت از جان و مال مردم در بین روستا‌ها فعال می‌باشد و از مردم می‌خواهیم هر نوع سرقت و ورود افراد ناشناس را به پلیس اطلاع دهند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *