پلیس اماکن دوباره عرضه قلیان را ممنوع کرد پلیس اماکن دوباره عرضه قلیان را ممنوع کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پلیس اماکن دوباره عرضه قلیان را ممنوع کرد

پلیس اماکن دوباره عرضه قلیان را ممنوع کرد

خبرگزاری مهر: سرهنگ تقی افرند معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در خصوص سرو قلیان در سفره‌خانه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و … اظهار کرد: ارائه قلیان در سفره‌خانه‌ها، کافه‌ها و… ممنوع است و به هیچ عنوان هیچ قهوه‌خانه ای اجازه ندارد در محلش سرو قلیان داشته باشد.

وی افزود: این موضوع اظهار نظر شخصی اماکن نیست، بلکه بر روی پروانه کسب هر قهوه‌خانه از سوی اتحادیه قهوه‌خانه‌ها ذکر شده است که ارائه قلیان به هر نحو ممنوع است.

پلیس اماکن دوباره عرضه قلیان را ممنوع کرد

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: مأموران اماکن وقتی در بازدیدهای میدانی خود مشاهده می‌کنند یک واحد صنفی اقدام به ارائه قلیان کرده است این موضوع را به اتحادیه آن واحد اعلام می‌کنند و مطابق قانون با آن واحد صنفی متخلف برخورد می‌شود (آن واحد صنفی پلمب می‌شود).

افرند خاطرنشان کرد: ارائه قلیان هم رفتاری خلاف مقررات بهداشتی است و هم می‌تواند سلامت جوانان جامعه را به خطر اندازد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی قهوه خانه دارها ادعا می‌کنند ما مجوز ارائه قلیان داریم، آیا درست می‌گویند یا صرفاً یک ادعا است گفت: ما و هیچ نهادی برای ارائه قلیان مجوزی صادر نمی‌کنیم اما احتمال دارد برخی قهوه خانه‌ها که پروانه کسبشان قدیمی است بر روی مجوزشان ننوشته باشد «ارائه قلیان ممنوع است» و به همین دلیل فکر می‌کنند که می‌توانند قلیان را داخل قهوه خانه یشان ارائه دهند که البته این تفکر اشتباه است و نمی‌توان به استناد آن موضوع در قهوه خانه قلیان ارائه دهند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  فهرست برگزیدگان جشنواره فیلم کن

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *