پمپئو: خروج از سوریه قطعی است پمپئو: خروج از سوریه قطعی است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پمپئو: خروج از سوریه قطعی است

پمپئو: خروج از سوریه قطعی است

خبرگزاری مهر: مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با «نیوزمکس» مدعی شد که واشنگتن در راستای مقابله با تهدید ایران، زمینه گسترش رابطه میان اعراب و رژیم صهیونیستی را فراهم کرده است.

وی در این باره گفت: ما در راستای ایجاد ائتلافی که ضامن امنیت آمریکا باشد، ارتباطاتی میان اسرائیل و کشورهای عرب ایجاد کردیم.

پمپئو در ادامه ادعاهای خود افزود: دولت قبلی واشنگتن تصمیم گرفت تا اولین حامی تروریسم در منطقه –ایران- را به عنوان شریک منطقه‎ای خود انتخاب کند. اما ما می‎دانیم که این می‎تواند تهدیدی واقعی علیه آمریکا و همه جهان باشد.

وی ادعاهای خود را اینگونه ادامه داد: ما ائتلاف‌هایی در خاورمیانه ایجاد کردیم تا این کشورها در بسیاری از جبهه‎ها با یکدیگر مشارکت کنند. درحالی که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، فرمان خروج از سوریه را صادر کرده است، همچنان در همکاری با شرکایمان قادر به دفع تهدید داعش در منطقه هستیم. آمریکا سیاست خود را تغییر نداده اما آن را به شیوه‎ای بهتر و هوشمندانه‎تر اجرا خواهد کرد و ما می‎توانیم این سیاست را به لطف ائتلاف‌هایی که ترامپ ساخته، پیش ببریم.

گفتنی است اظهارات پمپئو درحالی بیان می‎شود که عمرالبشیر رئیس جمهوری سودان چندی پیش گفته بود: به ما عادی‌سازی با اسرائیل را توصیه کردند تا در امورمان گشایشی ایجاد شود ولی ما می‌گوییم رزق و روزی دست خداست و نه دیگران.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  تصاویری از رونق بازار هالووین در ایران

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *