پوکر پرسپولیس، با فاصله‌گذاری و خیلی زودهنگام پوکر پرسپولیس، با فاصله‌گذاری و خیلی زودهنگام | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پوکر پرسپولیس، با فاصله‌گذاری و خیلی زودهنگام

پوکر پرسپولیس، با فاصله‌گذاری و خیلی زودهنگام

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی به مصاف هم رفتند این دیدار با پیروزی ۲ بر یک تیم پرسپولیس به پایان رسید تا سرخپوشان تهرانی قهرمانی خود در فصل نوزدهم لیگ برتر را مسجل کنند.

علی علیپور در دقیقه ۳۹ و مهدی عبدی در دقیقه ۵۸ گل‌های تیم پرسپولیس به ثمر رساندند و تنها گل تیم نفت توسط حسین ابراهیمی در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه سرخپوشان شد.

ترکیب نفت مسجدسلیمان: احمد گوهری، حامد نورمحمدی، علیرضا علیزاده، صادق صادقی (۴۶ – مهدی زبیدی)، حسین ابراهیمی، مجید عبدی، سجاد جعفری، احمد الجبوری (۶۱ – امید سینگ)، آرمان قاسمی، میرهادی میرجوان (۸۲ – محمدامین اسدی) و پیام ملکیان.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی (۷۴ – امید عالیشاه)، بشار رسن (۴+۹۰ – امیر روستایی)، مهدی عبدی (۸۷ – محمد احسان حسینی) و علی علیپور (۴+۹۰ – سعید حسین‌پور).

داور: سیدرضا مهدوی

نیمه اول:

دقیقه ۳: ارسال سیامک نعمتی در داخل محوطه جریمه به بشار رسن رسید که ضربه سر این بازیکن به بالای دروازه رفت.

دقیقه ۱۰: اشتباه وحید امیری توپ را در میانه میدان به بازیکنان نفت رساند که پاس در عمق بازیکنان این تیم و ضربه مجید عیدی به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه رادوشویچ راهی اوت شد.

دقیقه ۱۱: شوت بازیکن نفت از پشت محوطه جریمه در اختیار رادوشویچ قرار گرفت.

دقیقه ۲۵: حرکت خوب بازیکنان نفت و چرخش و شوت محکم احمد الجبوری می‌رفت که دروازه پرسپولیس را باز کند، اما رادوشویچ با یک عکس‌العمل خوب این موقعیت را هم برگشت داد.

حتما بخوانید:  الهام چرخنده: مسیح، جوجه اردک زشت است؛ ۸هزار نفر را چادری کردم

دقیقه ۳۵: کار ترکیبی بازیکنان پرسپولیس این تیم را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما پاس رو به عقب کامیابی‌نیا به هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس نرسید.

دقیقه ۳۷: مهدی عبدی اولین کارت زرد بازی را از داور مسابقه دریافت کرد.

دقیقه ۳۹: پاس بلند کنعانی‌زادگان در جناح راست به مهدی شیری رسید که سانتر خوب این بازیکن را علی علیپور از داخل محوطه شش قدم با یک ضربه سر به گل اول بازی تبدیل کرد.

دقیقه ۳+۴۵: ضربه ایستگاهی ارسال شده توسط بشار رسن را کنعانی‌زادگان با یک ضربه سر به گل دوم پرسپولیس تبدیل کرد، اما داور این گل را آفساید و مردود اعلام کرد.

نیمه دوم:

دقیقه ۴۷: علیپور در دقایق ابتدایی نیمه دوم روی یک ضربه ایستگاهی دروازه نفت را تهدید کرد که این بار ضربه مهاجم پرسپولیس در دستان گوهری قرار گرفت.

دقیقه ۵۱: فرار علیپور پشت مدافعان نفت این بازیکن را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، ولی ضربه او به کنار دروازه خورد.

دقیقه ۵۸: مهدی عبدی گل دوم پرسپولیس را با فرار خوب پشت مدافعان نفت به ثمر رساند.

دقیقه ۵۹: کامیابی‌نیا کارت زرد دوم بازی را از داور مسابقه گرفت.

دقیقه ۷۰: ارسال حسین ابراهیمی در داخل محوطه جریمه به دست سیدجلال حسینی برخورد کرد که داور خطای پنالتی برای تیم نفت مسجدسلیمان اعلام کرد.

دقیقه ۷۱: پنالتی اعلام شده به سود تیم نفت را حسین ابراهیمی تبدیل به گل اول تیم میزبان کرد تا بازی ۲ بر یک شود.

دقیقه ۸۰: ضربه ایستگاهی حسین ابراهیمی به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه رادوشویچ به بیرون رفت و هیچ‌کدام از بازیکنان نفت نتوانستند روی توپ تأثیری بگذارند.

حتما بخوانید:  خودکشی مرد ۵۰ ساله در تقاطع نیایش

دقیقه ۸۹: ضربه سر خطرناک محمدامین اسدی از روی دروازه رادوشویچ راهی اوت شد.

دقیقه ۹۰: حامد نورمحمدی هم از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۹۰: شوت سرکش علیزاده از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۶+۹۰: امیر روستایی کمتر از دو دقیقه از ورودش به زمین با کارت زرد داور جریمه شد.

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی در این دیدار ۶۲ امتیازی شد و قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کرد. شاگردان گل‌محمدی با قهرمانی در هفته بیست‌و‌ششم لیگ، رکورد زودترین قهرمانی لیگ را هم به نام خود ثبت کردند.

پرسپولیسی‌ها در این بازی علاوه بر قهرمانی، طلسم شکست‌ناپذیری تیم نفت مسجدسلیمان مقابل سرخپوشان تهرانی را هم شکستند تا انتقام شکست دور رفت مقابل این تیم را نیز بگیرند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *