پیام تسلیت خاتمی در پی فوتِ میناوند و  انصاریان پیام تسلیت خاتمی در پی فوتِ میناوند و انصاریان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پیام تسلیت خاتمی در پی فوتِ میناوند و انصاریان

پیام تسلیت خاتمی در پی فوتِ میناوند و انصاریان

اصلاحات نیوز: سیدمحمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات در پی درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

طوفان مرگبار کرونا انسان رنجدیده و نگران روزگار ما در شرق و غرب و شمال و جنوب عالم را با مشکل و مصیبت های بزرگی دربر گرفته است که از جمله، جان باختن مظلومانه انبوهی از زنان و مردان و جوانان و سالخوردگان است.

در کشور عزیز خودمان نیز همه روزه شاهد درگیر نفرات فراوانی از زنان و مردان از قشرهای مختلف و جان باختن تعداد زیادی از همه طبقات هستیم که در میان آنها چهره‌های درخشان عرصه‌های مختلف اندیشه و عمل و خدمت هم کم نیستند و پیشتاز این قافله صدها تن از کادرهای فداکار عرصه بهداشت و درمان از پزشکان و پرستاران و دیگر خدمتگزاران این بخش‌اند.

ولی این روزها با درگذشت خسارت‌بار و دردآفرین دو تن از چهره‌های درخشان و قهرمانان نام‌آشنای ورزش کشور مهرداد میناوند بزرگوار و علی انصاریان گرانقدر داغ دل جامعه و ملت به خصوص اصحاب ورزش و ورزش‌دوستان سوزان‌تر شد.

من مصیبت تاب‌سوز این دو عزیز را به ملت شریف و اهالی ورزش و انبوه ورزش‌دوستان و خانواده‌های محترم میناوند و انصاریان و به خصوص به مادر مومن و مهربان علی انصاریان تسلیت می‌گویم و برای آنان صبر و اجر و سلامتی و برای درگذشتگان عزیز آمرزش و رحمت الهی از پیشگاه حضرت پروردگار مسالت می‌کنم.

سیدمحمد خاتمی، ۱۳۹۹/۱۱/۱۵

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  نوشاندن ادرار گاو برای بهبود بیمار کرونایی در هند!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *