پیروزیِ دشوار پرسپولیس در آستانه نوروز پیروزیِ دشوار پرسپولیس در آستانه نوروز | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پیروزیِ دشوار پرسپولیس در آستانه نوروز

پیروزیِ دشوار پرسپولیس در آستانه نوروز

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با درخشش بازیکنان تازه وارد خود دیدار هفته هجدهم مقابل نفت مسجدسلیمان را با پیروزی پشت سر بگذارد.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. مهدی ترابی(۳۲) و وحید امیری (۶۸) برای پرسپولیس گلزنی کردند و میثم تهیدست (۵۳) موفق به گلزنی برای نفت شد.

پیروزیِ دشوار پرسپولیس در آستانه نوروز

پرسپولیس در این بازی یک پنالتی را در دقیقه ۸ با امید عالیشاه از دست داد و سیامک نعمتی نیز در دقیقه ۷۷ از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم یحیی با دو تلفات ۳ امتیاز این بازی را بگیرد.

مهدی ترابی و شهریار مغانلو پس از پیوستن به این تیم در نیم فصل، برای نخستین بار در لیگ برتر در ترکیب قرار گرفتند که ترابی موفق به گلزنی شد و مغانلو نیز پاس گل داد. همچنین با اخراج نعمتی، گل‌محمدی مجبور شد از فرشاد فرجی، دیگر خرید جدیدش رونمایی کند.

این آخرین دیدار پرسپولیس با پیراهن سیاه بود. پرسپولیسی‌ها پس از درگذشت میناوند و انصاریان مشکی‌پوش شده بودند و با شکست نفت که به طلای سیاه معروف است سه امتیاز را گرفت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال‌حسینی، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، مهدی شیری (۶۰ – احسان پهلوان)، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه (۶۰ – سیامک نعمتی)، مهدی ترابی، وحید امیری و شهریار مغانلو (۷۹ – فرشاد فرجی).

ترکیب نفت: فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی (۸۲ – عباس بوعذار)، مصطفی ناییج‌پور، سعید کریمی (۷۵ – سیروان قربانی)، سجاد جعفری (۴۶ – محمدمهدی محبی)، محمد بلبلی، محمد مهدی احمدی، نیما انتظاری، میثم تهیدست، ساسان حسینی (۷۵ – فرید بهزادی کریمی) و مهران امیری.

حتما بخوانید:  هشدار به واردکنندگان خودرو با ارز ۴۲۰۰ تومانی

داور: بیژن حیدری

نیمه اول

دقیقه ۷: مهدی ترابی پاس خوبی را پشت مدافعان نفت مسجدسلیمان دریافت کرد و با کرمانشاهی تک به تک شد، ضربه ترابی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت، اما برخورد دروازه‌بان نفت و مهاجم پرسپولیس، سوت داور را به صدا در آورد تا حیدری نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه ۸: فرهاد مجد کرمانشاهی و محمد بلبلی با کارت زرد داور مسابقه جریمه شدند.

دقیقه ۸: امید عالیشاه پشت ضربه پنالتی ایستاد که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: نفت مسجدسلیمان صاحب ضربه ایستگاهی شد که محمد بلبلی به صورت مستقیم این ضربه را روانه دروازه پرسپولیس کرد، اما لک توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۲: سعید آقایی از سمت چپ ارسالی روی دروازه نفت داشت که مهدی ترابی این توپ را با ضربه سر وارد دروازه کرمانشاهی کرد.

دقیقه ۳۴: این بار پرسپولیسی‌ها از سمت راست دروازه نفت را هدف قرار گرفتند که ارسال روی تیر دوم با ضربه سر احمد نوراللهی همراه بود که توپ راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۳۸: ارسال آقایی بار دیگر روی دروازه نفت خطرساز شد که این بار ضربه وحید امیری با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۴۰: ارسال‌های پرسپولیس از کناره‌ها به تاکتیک اصلی این تیم در دقایق پایانی نیمه نخست تبدیل شد و این بار هدف ارسال احمد نوراللهی بود که نتوانست از این موقعیت بهره‌ای ببرد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: سیدجلال حسینی با دفع توپ از خط دفاعی، شهریار مغانلو را پشت محوطه جریمه نفت صاحب توپ کرد. ضربه ناگهانی مغانلو نیز برای نفتی‌ها خطرآفرین شد، اما تیر دروازه اجازه نداد که توپ وارد دروازه کرمانشاهی شود.

حتما بخوانید:  همتی: جفایی که دولت در حقم کرد، یادم نمی‌رود

دقیقه ۵۰: وحید امیری پس از ورود به محوطه جریمه توپ را روی زمین برای امید عالیشاه ارسال کرد که ضربه این بازیکن توسط کرمانشاهی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۵۱: مهدی شیری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۵۳: کرنری که برای نفت مسجدسلیمان به دست آمده بود، روی دروازه پرسپولیس ارسال شد که ضربه سر نخست روی تیر دوم به میثم تهیدست رسید تا این بازیکن دروازه حامد لک را باز کند.

دقیقه ۶۴: حمله همه جانبه پرسپولیس روی دروازه نفت می‌توانست منجر به باز شدن دروازه این تیم شود، اما بازیکنان پرسپولیس در چند مرحله دچار ناهماهنگی شدند تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۶۵: پرسپولیسی‌ها از سمت راست صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ارسال خوب مهدی ترابی می‌توانست منجر به یک موقعیت خوب شود، اما ضربه سر بازیکنان پرسپولیس راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۶۶: ارسال وحید امیری به فضای خالی دفاع نفت، موقعیت خوبی را برای پرسپولیس ایجاد کرد، اما ضربه کم جان احمد نوراللهی که خود را به توپ رسانده بود، به راحتی در آغوش کرمانشاهی قرار گرفت.

دقیقه ۶۸: شهریار مغانلو در سمت چپ محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان توپگیری خوبی داشت و پس از ورود به محوطه جریمه، پاس در عرض خوبی را برای وحید امیری ارسال کرد تا بازیکن پرسپولیس راحت‌ترین کار را انجام دهد و دروازه کرمانشاهی را باز کند.

دقیقه ۷۳: سیامک نعمتی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۷۵: ارسال کوتاه احسان پهلوان از سمت چپ به وحید امیری رسید که ضربه این بازیکن در شرایط نامتعادل، راهی به دروازه نداشت.

حتما بخوانید:  تصاویر حوزه‌ی تحت مدیریت آیت‌الله صدیقی در ازگل

دقیقه ۷۷: سیامک نعمتی با خطایی که روی بازیکن نفت انجام داد، کارت زرد دوم را گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد.

دقیقه ۸۰: سیدجلال حسینی پس از خطایی که انجام داد و نسبت به این تصمیم داور اعتراض کرد، از بیژن حیدری کارت زرد گرفت.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *