پیروزی رئال، بایرن، یونایتد و یووه در لیگ قهرمانان پیروزی رئال، بایرن، یونایتد و یووه در لیگ قهرمانان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پیروزی رئال، بایرن، یونایتد و یووه در لیگ قهرمانان

پیروزی رئال، بایرن، یونایتد و یووه در لیگ قهرمانان

تسنیم: شب اول از هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با سرگروهی رئال مادرید و صعود منچسترسیتی، بایرن مونیخ و منچستریونایتد و یوونتوس به پایان رسید.

در مهمترین بازی گروه هفتم، رئال مادرید با گل‌های بیل در دقیقه ۴۷ و واسکس در دقیقه ۵۹ در زمین رم به برتری ۲ بر صفر دست یافت، ۱۲ امتیازی شد و سرگروهی خودش را هم قطعی کرد. رم ۹ امتیازی هم به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.

براساس این گزارش در گروه پنجم مسابقات بایرن مونیخ در زمین خودش آتش‌بازی به راه انداخت و با برتری ۵ بر یک مقابل بنفیکا جشن صعود برپا کرد. روبن در دقایق ۱۳ و ۳۱، لواندوفسکی در دقایق ۳۷ و ۵۱ و ریبری در دقیقه ۷۷ برای بایرن و فرناندس در دقیقه ۴۶ برای بنفیکا گلزنی کردند. در این گروه بایرن ۱۳ امتیازی همراه آژاکس ۱۱ امتیازی صعود کردند و بنفیکا چهار امتیازی در رده سوم ایستاد و به لیگ اروپا راه یافت.

سه‌شنبه شب همچنین در گروه ششم رقابت‌ها منچسترسیتی با وجود تساوی ۲ – ۲ در خانه لیون، همراه این تیم به جمع ۱۶ باشگاه برتر رقابت‌ها رسید. برای سیتی لاپورته در دقیقه ۶۳ و آگوئرو در دقیقه ۸۳ و برای لیون کورنه در دقایق ۵۵ و ۸۱ گلزنی کردند.

شاختار هم در زمین هوفنهایم به برتری ۳ بر ۲ رسید. اسمایلی در دقیقه ۱۴ و تایسون در دقایق ۱۵ و ۹۰ گل‌های شاختار را زدند و هوفنهایم توسط کراماریچ در دقیقه ۱۷ و زوبر در دقیقه ۴۰ به گل رسید. ضمن اینکه ژلای از هوفنهایم در دقیقه ۶۰ اخراج شد. در این گروه منچسترسیتی ۱۰ امتیازی صعودش را قطعی کرد و رقابت برای انتخاب تیم دوم در روز آخر بین لیون هفت و شاختار پنج امتیازی است.

حتما بخوانید:  حماسه‌های آسیایی پرسپولیس ادامه دارد

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه هشتم، یوونتوس با پاس رونالدو و گل مانزوکیچ در دقیقه ۵۹، یک بر صفر در خانه، والنسیا را برد و منچستریونایتد هم با گل دقیقه ۹۰ فلینی به سختی در خانه خودش یک بر صفر یانگ بویز را شکست داد. با این نتایج، یوونتوس ۱۲ امتیازی و منچستریونایتد ۱۰ امتیازی صعود کردند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *