پیروزی پرتلفات تیم‌ملی فوتبال مقابل امارات پیروزی پرتلفات تیم‌ملی فوتبال مقابل امارات | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پیروزی پرتلفات تیم‌ملی فوتبال مقابل امارات

پیروزی پرتلفات تیم‌ملی فوتبال مقابل امارات

تسنیم: تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی مقابل امارات جایگاه خود در صدر جدول گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تثبیت کرد.

پیروزی پرتلفات تیم‌ملی فوتبال مقابل امارات

تیم ملی فوتبال ایران در هشتمین دیدار خود در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا از ساعت ۱۸ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی امارات رفت که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان اسکوچیچ خاتمه یافت.

مهدی طارمی در دقیقه ۴۴ تک گل این بازی را به ثمر رساند تا تیم ایران با ۲۲ امتیاز جایگاه خود در صدر جدول این گروه را تثبیت کند. شاگردان پیش از این صعود خود به جام جهانی قطر را قطعی کرده است.

در دقیقه ۴۹ صادق محرمی به دلیل دریافت کارت زرد دوم از این بازی اخرج شد تا تیم ایران ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد. علاوه بر محرمی، سعید عزت‌اللهی نیز با دریافت کارت زرد دیدار بعدی ایران مقابل کره جنوبی را از دست داد.

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، میلاد محمدی (۸۳ – سیاوش یزدانی)، امید نورافکن، سعید عزت‌اللهی (۵۸- احمد نورالهی)، وحید امیری، علی قلی‌زاده، سامان قدوس (۵۴-صالح حردانی)، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی.

ترکیب امارات: علی خصیف، بندر الاحبابی، محمد العطاس، ولید عباس، محمود خمیس (۸۶ – زاید العامری)، ماجد حسن (۷۴- یحیی الغسانی)، عبدالله رمضان، علی صالح (۶۷- سباستین تاکلیابو)، طحنون الزعابی، کایو کانیدو و خلیل الحمادی (۶۷-حارب عبدالله).

داور: احمد الکاف از عمان

نیمه اول

دقیقه ۱۶: تا این لحظه از بازی اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و بازیکن تیم امارات در این صحنه از میانه زمین قصد باز کردن دروازه ایران را داشت که این توپ نیز با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

حتما بخوانید:  توضیحِ ماجرای‌ زن بدون حجاب در یک انیمیشن

دقیقه ۲۴: عزت‌اللهی به دلیل خطای خشن روی بازیکن امارات اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۳۲: ارسال صادق محرمی در شلوغی محوطه جریمه یک موقعیت خوب را نصیب ایران کرد که در این صحنه ضربه علیرضا جهانبخش در حالت نامتعادل با اختلاف کم از کنار دروازه خصیف به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: پاسکاری ترکیبی بازیکنان ایران در پشت محوطه جریمه با شوت علی قلی‌زاده از پشت محوطه جریمه از دست رفت و این توپ راهی به دروازه اماراتی‌ها پیدا نکرد.

دقیقه ۳۸: صادق محرمی دومین بازیکن اخطاری ایران در این بازی لقب گرفت.

دقیقه ۴۱: شوت والی وحید امیری از پشت محوطه جریمه به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴: ارسال دقیق جهانبخش را قلی‌زاده با یک ضربه سر به تیر دروازه امارات کوبید، اما طارمی بلافاصله با تیزهوشی از توپ برگشتی استفاده کرد و دروازه امارات را در دقایق پایانی نیمه نخست باز کرد تا تیم ایران با پیروزی به رختکن برود.

نیمه دوم

دقیقه ۴۹: صادق محرمی در همین دقایق ابتدایی نیمه دوم با بی‌احتیاطی خطای خشنی روی بازیکن امارات انجام داد و با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

دقیقه ۵۸: شوت از پشت محوطه و خطرناک جریمه طحنون الزعابی را امیر عابدزاده به خوبی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۰: مهدی طارمی یک موقعیت خوب را با بی‌ دقتی از داخل محوطه جریمه از دست داد و ضربه این بازیکن از بالای دروازه امارات به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: علیرضا جهانبخش که روی پاس طارمی از کمند مدافعان اماراتی فرار کرده بود، با یک سر توپ زیبا مدافع امارات را از پیش رو برداشت اما شوت سنگین این بازیکن را علی خصیف با یک دست راهی کرنر کرد.

حتما بخوانید:  تمام ورودی‌های مازندران بسته شد

دقیقه ۷۳: ضربه سر امید نورافکن روی ارسال جهانبخش را باز هم دروازه‌بان امارات با یک دست راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۵: شوت قلی‌زاده از پشت محوطه جریمه را علی خصیف به سختی مهار کرد.

دقیقه ۸۴: طحنون الزعابی نیز از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۵: ضربه سر خطرناک سباستین تاکلیابو از روی خط شش قدم را امیر عابدزاده با خونسردی در اختیار گرفت.

دقیقه ۲+۹۰: عبدالله رمضان نیز به اخطاری‌های این بازی اضافه شد.

دقیقه ۴+۹۰: علی قلی‌زاده به شکلی عجیب نتوانست از موقعیت تک به تک با دروازه‌بان امارات استفاده کند و پاس در عرض طارمی را با یک کنترل بی دقت از دست داد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *