پیشنهاد متفاوت به رئیسی برای مذاکره با آمریکا پیشنهاد متفاوت به رئیسی برای مذاکره با آمریکا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پیشنهاد متفاوت به رئیسی برای مذاکره با آمریکا

پیشنهاد متفاوت به رئیسی برای مذاکره با آمریکا

روزنامه اعتماد: فیاض زاهد، قعال سیاسی در آستانه سفر رئیسی به مسکو در یادداشتی انتقادی به او پیشنهاد کرد شخصا با آمریکا مذاکره کند.

پیشنهاد متفاوت به رئیسی برای مذاکره با آمریکا

او نوشت:

* جناب رییسی!آنها از زمان پطرکبیر تا امروز، سیاست خود را درباره ایران عوض نکرده‌اند. از نظر آنها: ایران نباید آنقدر ضعیف باشد که به دامن غرب بیفتد. از سویی نباید آنقدر قدرتمند شود که به تهدیدی علیه روسیه بدل شود. این دوخط؛ کل استراتژی روسیه در ٢٠٠ سال گذشته است.

* من نسبت به شیوه ترور سردار سلیمانی، تردیدهایی داشته‌ام. به راستی آیا شما باور می‌کنید که امریکا بدون هماهنگی با سرویس روسیه و موساد و ام‌ای‌سیکس دست به این  ترور زده باشد؟ به راستی می‌توان پذیرفت سرویس روسیه در جریان ترور فرزند ایران نبوده است؟

* ایران هسته‌ای برای روسیه تهدید است. فراتر از اروپا و امریکا. به سابقه رفتاری این کشور در داستان تحریم‌ها بنگرید. از سویی اجازه ندهید شیوه رفتار تیم مذاکره‌کننده ما حس تحقیرشدگی و سرافکندگی را متبادر سازد.می‌دانیم که جنگ روانی بخشی از این پازل حساس است.

* اما افکار عمومی را دریابید و مراقبت کنید. ایران تا امروز به دلایل حقوقی و پرستیژ سیاسی از مذاکره مستقیم با امریکا پرهیز کرده است. می گوییم این کار تا اینجای کار درست! اما از این به بعد که به مراحل پایانی و حساس آن نزدیک می‌شویم، خودتان با امریکایی‌ها ملاقات و گفت‌وگو کنید.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  اینستاگرام چند نوازنده خیابانی توقیف شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *