چرا اسحاق و علی و محمود به خدا پناه بردند؟ چرا اسحاق و علی و محمود به خدا پناه بردند؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / چرا اسحاق و علی و محمود به خدا پناه بردند؟

چرا اسحاق و علی و محمود به خدا پناه بردند؟

برترین‌ها: انتشار ویدئویی از کوهپیمایی علی لاریجانی و حضور احمدی نژاد در امامزاده قاسم تهران پس از حواشی اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات خبرساز شده است.

چرا اسحاق و علی و محمود به خدا پناه بردند؟

در همین رابطه سهند ایرانمهر، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

* فیلمی از علی لاریجانی منتشر شده است که در کوه قدم می‌زند و بر تخته سنگی می‌نشیند و آهی می‌کشد و می‌گوید:« ای ی ی خدا». فیلم دیگری هم از محمود احمدی‌نژاد منتشر شده است که در امامزاده قاسم « خدا را می‌خواند و مردم را به دعا به درگاه او دعوت می‌کند »، اسحاق جهانگیری هم گفته است « راضی است به رضای خدا»، این همه خداجویی در سرزمینی که کار «رعیت» بر زمین مانده و خدای باری نیز در باب اسباب معیشت و دوام‌ نکبت سکوت کرده است و مومنان « خدا خدا» می‌کنند، آدمی را یاد این قول می‌اندازد:

* بدان، این رسمی است میان بسیاری مومنان که چون از تاثیر عقل و تدبیر خود بهره‌ای حاصل نکنند و از اسباب و علل ناامید گردند، رضایت خاطر خود را به حیلتی دیگر احالت دهند چنانکه اگر مومنی گفت: «ما عندالله خیرو ابقی»(آنچه پیش خداست جاودانتراست) بدان که جایی شامی بوده و او را دعوت نکرده اند! اگر دیدی کسی گفت:«ید الله فوق ایدیهم » (دست خدا بالای همه دست هاست)بدان که کسی سیلی سختی بدو زده! اگر دیدی صبح جمعه به سمت حمام می رود و می گوید:«الصلاح خیر من کل شی»(مصلحت بهتر از هرچیز است)بدان که همسرش زشت است! “.

منبع:

“ربیع الابرار و نصوص الاخیار”

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  جعلِ نام خلیج فارس توسط وزارت‌خارجه روسیه

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *