چلسی با درخشش کپا فاتح سوپرکاپ اروپا شد چلسی با درخشش کپا فاتح سوپرکاپ اروپا شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / چلسی با درخشش کپا فاتح سوپرکاپ اروپا شد

چلسی با درخشش کپا فاتح سوپرکاپ اروپا شد

فوتبالی: چلسی موفق شد در برابر ویارئال به پیروزی برسد و فاتح سوپر کاپ اروپا شود.

چهارشنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، دو تیم چلسی و ویارئال از چهارچوب سوپر کاپ اروپا در ورزشگاه ویندسور پارک بلفاست در ایرلند شمالی به مصاف هم رفتند. چلسی با پیروزی مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا و ویارئال با برتری برابر منچستریونایتد در فینال لیگ اروپا، به این مسابقه راه یافتند.

چلسی با درخشش کپا فاتح سوپرکاپ اروپا شد

در نیمه اول شاگردان توماس توخل از همان آغاز، نبض بازی را در دست گرفتند و موقعیت‌های بسیار خطرناکی روی دروازه آسنخو خلق کردند، اما نتوانستند از فرصت‌ها استفاده کنند. اما در دقیقه بیست و هفت، حکیم زیاش ستاره مراکشی چلسی با پاس گل کای هاورتز موفق به گلزنی شد تا نماینده انگلیس ۱-۰ پیش بیفتد. در دقیقه چهل و سه، زیاش گلزن چلسی، به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد و جای خود را به کریستین پولیسیچ داد. نیمه اول با همان تک گل زیاش، ۱-۰ به سود چلسی به پایان رسید.

اما در نیمه دوم، اوضاع حسابی فرق کرد و این ویارئال بود که کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و سعی در رسیدن به گل تساوی داشت. فشار زیردریایی‌ها در دقیقه هفتاد و سه سرانجام به نتیجه رسید و جرارد مورنو حساب کار را ۱-۱ برابر کرد و نیمه دوم با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

تلاش دو تیم در وقت‌های اضافی نیز فایده‌ای در بر نداشت تا برنده این بازی در ضربات پنالتی مشخص شود. تنها پیش از شروع ضربات پنالتی، توخل تصمیم به تعویض دروازه‌بانش گرفت و کپا آریزابالاگا را راهی میدان کرد.

حتما بخوانید:  ملاقات با بن سلمان در دروه پسا خاشقجی

ضربات پنالتی

برای چلسی سزار آزپلیکوئتا، مارکوس آلونسو، میسون مونت، جورجینیو، کریستین پولیسیچ و آنتونیو رودیگر ضربات پنالتی خود را تبدیل به گل کردند و تنها کای هاورتز پنالتی خود را از دست داد.

برای ویارئال جرارد مورنو، استوپینیان، موی گومز، رابا و خوان فویث گلزنی کردند، ولی مندی و رائول آلبیول موفق به گل کردن ضربه پنالتی خود نشدند تا در نهایت، این چلسی باشد که با پیروزی ۶-۵ در ضربات پنالتی، قهرمان سوپر کاپ اروپا شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *