کاسبیِ خواننده‌های لس‌آنجلسی در اطراف ایران کاسبیِ خواننده‌های لس‌آنجلسی در اطراف ایران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کاسبیِ خواننده‌های لس‌آنجلسی در اطراف ایران

کاسبیِ خواننده‌های لس‌آنجلسی در اطراف ایران

برترین‌ها: در تعطیلاتی که گذشت حضور شمار زیادی از گردشگران ایرانی در وان ترکیه، تمامی ظرفیت هتل های این شهر تکمیل کرده بود.

 گردشگران ایرانی از طریق پایانه مرزی کاپی کوی (رازی) در بین دو کشور به «وان» می روند، جالب این جاست که آن قدر استقبال زیاد بوده بنا به دستور استانداری وان برخی از مسافرخانه ها و خوابگاه های دولتی را نیز برای اقامت این گردشگران اختصاص داده شده.

امین بیلمز، استاندار وان می‌گوید: ظرفیت هتل های وان حدود ۶ هزار تخت بوده و ظرفیت آن تکمیل شده است. به همین دلیل برخی از مسافرخانه های ادارات دولتی و حتی خوابگاه های دانشجویی را نیز برای این مسافران اختصاص دادیم.

استاندار وان افزود: ما در راه جلب رضایت گردشگران از تمامی امکانات دولتی استفاده می کنیم. پیشتر در تمامی اعیاد ایرانی ها به شهرمان می امدند. اما با افزایش نرخ عوارض خروج در این کشور شمار گردشگران کاهش یافته بود.

یک نکته مهم در این استقبال‌ها مساله کنسرت‌هایی است که در کشورهای اطراف ایران برگزار می‌شود، در همین ایام و در وان، ساسی مانکن کنسرت داشته، کمی آن طرف‌تر و در استانبول، آندریاس مددیان(اندی) کنسرت داشته، در کردستان عراق هم یکی از خوانندگان قدیمی و محبوب لس‌آنجلسی اجرا داشته، گرجستان و امارات هم از این قافله عقب نماندند!

در ایران و در این چهار روز هیچ خبری از کنسرت نبود و برج میلاد و دیگر سالن های پرطرفدار خاک می‌خوردند! بد نیست بدانید حداقل مبلغ بلیت یک کنسرت در کشورهای اطراف، چیزی حدود یک میلیون تومان است، کنسرت‌هایی که عمدتا در سوله و حتی با صندلی‌های پلاستیکی برگزار می‌شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ابراهیم رئیسی، اصلاح طلب معروف را شوکه کرد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *