کاش همه مثل یزدانی و مرادمند به سربازی می‌رفتند کاش همه مثل یزدانی و مرادمند به سربازی می‌رفتند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کاش همه مثل یزدانی و مرادمند به سربازی می‌رفتند

کاش همه مثل یزدانی و مرادمند به سربازی می‌رفتند

برترین‌ها: از آنجایی که پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر در زمان اعزام سیاوش یزدانی و حسین مرادمند بسته بود، این دو بازیکن چاره ای نداشتند که یا راهی دسته یک شده و یا اینکه با استفاده از قوانین موجود، زمان اعزام به خدمت خود را به تعویق بیندازند و در خدمت استقلال باشند.

در این میان، مدیران استقلال طی هفته های گذشته سخت در تلاش بودند تا با استفاده از مجاری قانونی و بهره گیری از ظرفیت های موجود زمان اعزام به خدمت دو مدافع خود را به تعویق بیندازند و در این راستا نیز تلاش های مدیران این باشگاه نتیجه داده است.

کاش همه مثل یزدانی و مرادمند به سربازی می‌رفتند

طبق آخرین اخباری که رسیده، مشکلات سربازی سیاوش یزدانی حل شده و آبی ها با استفاده از قانون سرباز قهرمان، زمان اعزام این مدافع ملی پوش خود را به تعویق انداخته اند و تلاش ها برای اینکه موضوع اعزام به خدمت مرادمند نیز به تعویق بیفتد، ادامه دارد.

این نحوه سربازی رفتن دو بازیکن استقلال در بین مردان واجد شرایط سربازی، واکنش هایی درپی داشته است. 

یکی از کاربران در این راستا نوشت: پسرا اگه بجای این همه تلاش و راهکار برای معافیت سربازی تلاش میکردن که ۴ دقیقه تو تیم ملی بازی کنن الان تیم ملی ای به قدرت برزیل داشتیم.

کاش همه مثل یزدانی و مرادمند به سربازی می‌رفتند

دیگری گفته: یزدانی پنج دقیقه تیم ملی بازی کرد شد سرباز قهرمان بعد ماها که ۲۱ ماه خدمت کردیم صبح به صبح زدیم تو گوش فرمانده در حقمون اجحاف شد.

فرد دیگری نوشته است: به نظرم این اخبار در مورد معافیت یزدانی و مرادمند با هدف سنجیدن واکنش افکار عمومی بیرون اومده. بعید میدونم #سازمان_نظام_وظیفه که تا حالا با هیچ احدی تعارف نداشته همچین قوانینی وضع کرده باشه.

حتما بخوانید:  ایران: اقدام آمریکا بر سر تحریم‌ها بی‌اثر است

پسردیگری چنین واکنش نشان داده است: ما سربازی رفتنی پدرمون رو درآوردن. خوشبحال کسایی که سربازی رو واسشون راحت میکنن.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *