کالدرون: با پرسپولیس دنبال قهرمانی چهارم هستم کالدرون: با پرسپولیس دنبال قهرمانی چهارم هستم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کالدرون: با پرسپولیس دنبال قهرمانی چهارم هستم

کالدرون: با پرسپولیس دنبال قهرمانی چهارم هستم

ورزش سه: گابریل کالدرون سرمربی جدید پرسپولیس می‌گوید که به دنبال کسب چهارمین جام قهرمانی با این تیم در لیگ برتر است.

مربی آرژانتینی در اولین مصاحبه خود درباره پرسپولیس و در گفتگوی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه گفت: من خیلی خوشحال هستم که کارم را با تیم بزرگی چون پرسپولیس آغاز خواهم کرد. تیمی که خیل عظیمی از هواداران را در کنار خود دارد. پرسپولیس در آسیا و بلکه در دنیا، بهترین هواداران را دارد. سه بار پیاپی قهرمان شده است. نایب قهرمان آسیا است و در حال حاضر بهترین تیم ایرانی است. من هم آمده‌ام تا این راه را ادامه بدهم.

کالدرون: پرسپولیس یکی از سه تیم برتر دنیاست

وی در ادامه گفت: قهرمانی اول سخت است. قهرمانی دوم سخت تر می شود و هر قدر بالاتر برویم کار سخت تر است. پرسپولیس نشان داد که سه بار پیاپی قهرمان شد و من آمده ام تا چهارمین قهرمانی پیاپی خودش را با من جشن بگیرد. ما به دنبال قهرمانی هستیم و من این چالش را قبول کرده‌ام. انگیزه خیلی زیادی دارم چون در باشگاه بزرگی هستم. تیم خوبی دارم و بهترین طرفداران هم کنار ما هستند. من قول می دهم بهترین تلاش خود را خواهم کرد و پرسپولیس نمایش تحسین برانگیزی خواهد داشت.

کالدرون درباره اهداف خود در پرسپولیس نیز گفت: به نظر من برای پرسپولیس ممکن است که کیفیت بازی خود را مقداری بالاتر ببرد. من می‌خواهم که این کار را انجام بدهیم و باور دارم با پرسپولیس از عهده انجام این کار بر می‌آییم.

ما به دنبال بازی و فوتبال خوب هستیم که در ادامه‌اش قهرمانی هم باشد. فوتبالی که من، هواداران پرسپولیس، فوتبال آرژانتین و در کل فوتبال دنیا آن را دوست داشته باشیم. من اطمینان دارم هواداران از اجرای من و آنچه با تیم انجام خواهیم داد، خوشحال خواهند شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  توئیت فارسیِ ترامپ در حمایت از اعتراضات در ایران

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *