کاهش قیمت سکه و دلار در بازار امروز کاهش قیمت سکه و دلار در بازار امروز | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کاهش قیمت سکه و دلار در بازار امروز

کاهش قیمت سکه و دلار در بازار امروز

برترین‌ها: قیمت دلار امروز در بازار و صرافی‌های بانکی کاهش یافت.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۲ هزار تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با کاهش ۱۵۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان درج شده است.

کاهش قیمت سکه و دلار در بازار امروز

گفتنی است، یکی از نشانه‌هایی که کارشناسان ارزی را هم به کاهش قیمت ارز از روزهای آینده امیدوار کرده، اختلاف بالای قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی است؛ امروز قیمت خرید و فروش دلار و یورو در این صرافی‌ها ۷۰۰ تومان اختلاف داشت. فعالان بازار معتقدند بازارساز به‌زودی با ورود جدی به بازار قیمت‌ها را برمی‌گرداند و شاید اتفاقی مشابه شهریور ۹۷ در انتظار بازار باشد.

بسیاری از بازاری‌ها پیش‌بینی می‌کنند که به‌زودی ریزش شدید قیمت‌ها در بازار ارز رخ خواهد داد و این موضوع حتی در کانال‌های دلالی ارز نیز مطرح شده است و به خریداران هشدار می‌دهند که فعلاً در قیمت‌های بالا خرید ارز نداشته باشند چراکه حتماً ریزشی سنگین در راه است.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار ۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است. احتمالاً در ساعات آتی قیمت ارز در بازار کاهش بیشتری داشته باشد.

روند نزولی قیمت طلا و سکه ادامه دارد

نادر بذر افشان دبیرهیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران گفت: امروز ( ۳۱ تیر ۹۹) هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با قیمت ۱۰ میلیون و۱۵۰ هزار تومان، نیم سکه۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۴۶ هزار تومان داد و ستد شد.

حتما بخوانید:  جزئیات انفجار یک نفتکش در بندر جده‌ی عربستان

او افزود: همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۲۲ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۹۴۶ هزار تومان معامله می‌شود.

بذر افشان تصریح کرد: در حال حاضر حباب سکه حدود ۷۵۰هزار تومان است.

دبیرهیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران گفت : کاهش نرخ دلار در بازار بر قیمت سکه و طلا تاثیر گذاشت و سبب کاهش قیمت سکه شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *