کاپیتان آبی‌ها با معذرت‌خواهی به تمرین برگشت! کاپیتان آبی‌ها با معذرت‌خواهی به تمرین برگشت! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کاپیتان آبی‌ها با معذرت‌خواهی به تمرین برگشت!

کاپیتان آبی‌ها با معذرت‌خواهی به تمرین برگشت!

ورزش سه: یکی از حواشی اخیر پیرامون باشگاه استقلال، بحث کنار گذاشته شدن وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان از این تیم بود. در تمرین پیش از دیدار برابر فجرسپاسی بود که انتشار خبری مبنی بر کنار گذاشته شدن موقت وریا غفوری، باعث شوکه شدن هواداران این تیم شد.

داستان از این قرار بود که وریا از ناحیه انگشت پا دچار مصدومیت بود و در حاشیه تمرین پس از برخورد با یکی از بازیکنان تیم، مصدومیت او تشدید شد. همین مسئله منجر به عصبانیت غفوری و درآوردن کاور تمرینی بود به نحوی که کاپیتان آبی ها تمرین تیم را ترک کرد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که مجیدی چند باری با صدا زدن نام وریا، قصد داشت تا او را از ترک تمرین منصرف کند اما غفوری که در آن لحظه به شدت عصبی بود، راهی رختکن شد و این مسئله نیز باعث گردید تا مجیدی کاپیتان تیمش را در اختیار باشگاه قرار دهد.

پس از این اتفاق، اطرافیان مجیدی و غفوری سعی در بهبود شرایط طرفین و کنار زدن مشکلات بودند که در نهایت و پس از دوری وریا از دو بازی برابر فجرسپاسی و نساجی، این اتفاق رخ داد و کاپیتان آبی ها امروز راهی محل تمرین تیمش شد.

بازگشت وریا غفوری به تمرین استقلال

با حضور غفوری در محل تمرین، فرهاد مجیدی برخورد بسیار خوبی با کاپیتان تیمش داشته و از بازگشت او استقبال کرده است. وریا نیز پس از عذرخواهی از مجیدی و هم تیمی هایش، اعلام کرده است که حتی اگر یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکند، مشکلی با این موضوع ندارد.

حتما بخوانید:  توئیت شیطنت‌آمیز پمپئو جنجالی شد

مجیدی نیز پس از صحبت با وریا به وی اعلام کرده است که طرفین به یکدیگر نیاز داشته و باید در ادامه لیگ پرقدرت و مصمم تر ادامه دهند تا استقلال بتواند به موفقیت دست پیدا کند.

بدین ترتیب وریا غفوری در آستانه دیدار با گل گهر در دسترس کادرفنی است و فرهاد مجیدی می تواند روی توانایی های کاپیتان تیمش در بازی های حساس پیش رو حساب باز کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *