کرونا در کمینِ پرسپولیس؛ تست حدادی‌فر مثبت شد کرونا در کمینِ پرسپولیس؛ تست حدادی‌فر مثبت شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کرونا در کمینِ پرسپولیس؛ تست حدادی‌فر مثبت شد

کرونا در کمینِ پرسپولیس؛ تست حدادی‌فر مثبت شد

طرفداری: وقتی باشگاه ذوب آهن اعلام کرد ۱۸ بازیکن این تیم به کرونا مبتلا شده اند، سازمان لیگ بدون توجه به این آمار دستور برگزاری بازی ذوب آهن مقابل شهرخودرو را داد و در ادامه، سرنوشت بازی پرسپولیس و ذوب آهن را به انجام آزمایش مجدد زیر نظر افسران پزشکی ایفمارک گره زد.

ذوبی ها روز سه شنبه در اصفهان زیر نظر افسران ایفمارک تست دادند. نمایندگان ایفمارک چهارشنبه صبح تست ها را به تهران آوردند و ساعت ۲ بعد از ظهر اعلام کردند فقط ۶ بازیکن ذوب آهن کرونا دارند و حضور بقیه در تمرین بلامانع است. با این وجود رحمان رضایی به بازیکنانی که علائم داشتند اجازه تمرین نداد و منتظر تست دوم شد اما به او اعلام کردند صحت تست های ایفمارک مورد تائید است.

با این حساب بازیکنی مثل قاسم حدادی فر که کاپیتان ذوب آهن است و بازی با شهرخودرو را به دلیل مثبت شدن تست کرونا از دست داده بود، با منفی اعلام شدن جواب آزمایش اش از سوی ایفمارک، در تمرین روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ذوب آهن شرکت کرد.

بازیکنان ذوب آهن یک بار دیگر صبح پنجشنبه در اصفهان زیر نظر افسران ایفمارک تست دادند و حالا امروز در حالی که بازیکنان این تیم برای بازی با پرسپولیس به تهران رسیده اند، جواب تست های دوم مشخص کرده کرونای قاسم حدادی فر مثبت بوده است.

این بازیکن ۳ روز با تیم تمرین کرده، در رختکن کنار سایر بازیکنان، مربیان و کادر بوده و بعید نیست ویروس را به سایر اعضا انتقال داده باشد.

حتما بخوانید:  تیتر خوشبینانه کیهان درباره کنترل کرونا در ایران

قاسم حدادی فر، مسعود ابراهیم زاده، شنانی، ملکی، بهزادی و حق دوست ۶ بازیکن کرونایی ذوب آهن البته از دید ایفمارک هستند و به گفته بازیکنان این تیم نفراتی مثل وحید محمدزاده و فرشاد محمدی مهر که جواب آزمایش شان زیر نظر افسران ایفمارک هر دو بار منفی شده به ترتیب ۳ و ۶ کیلو کاهش وزن داشته اند و علائم آشکار کرونا را دارند.

با این شرایط یک بار دیگر برگزاری بازی پرسپولیس و ذوب آهن که سازمان لیگ اصرار به انجامش دارد، در هاله ای از ابهام قرا می گیرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *