کمیته اخلاق اطلاعیه داد و فتاحی برکنار شد کمیته اخلاق اطلاعیه داد و فتاحی برکنار شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کمیته اخلاق اطلاعیه داد و فتاحی برکنار شد

کمیته اخلاق اطلاعیه داد و فتاحی برکنار شد

دوباره برنامه ریزی عجیب و غریب سعید فتاحی در سازمان لیگ، بعد از افتضاح در دو بازی برگشت لیگ برتر و نیمه نهایی جام حذفی پرسپولیس و سپاهان و مصدومیت شدید برخی تماشاگران، امشب هم شاهکار جدیدی به کارنامه آقایان اضافه شد.

آقای فتاحی احتمالا قصد استعفا ندارید؟!

بازی فینال حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد در خوزستان و عدم مدیریت سکوها بازی را در آستانه لغو قرار داده است. آقای فتاحی واقعا اینقدر سخت بود قسمت کوچکی از ورزشگاه را (به قول مدیر عامل داماش، یک درصد ورزشگاه)برای تماشاگران داماش خالی بگذارید! آقای فتاحی احتمالا قصد استعفا ندارید؟! حالا هم خبر رسید بر حسب دستور کمیته اخلاق سعید فتاحی از فعالیت های فوتبالی محروم شد.

مرتضی تورک، رییس کمیته اخلاق در مورد اتفاقات و حاشیه‌های دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلانیان اظهار داشت: سعید فتاحی تا اطلاع ثانوی به دلیل اتفاقات و حواشی این دیدار از کلیه فعالیت‌های فوتبالی محروم است و باید روز دوشنبه (فردا) به کمیته اخلاق مراجعه کند.

وی همچنین تأکید کرد: علاوه بر فتاحی، حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ و عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان هم باید روز دوشنبه در جلسه کمیته اخلاق حاضر شوند تا به بی‌نظمی‌های پیش از بازی تیم‌های پرسپولیس و داماش رسیدگی کنیم.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در پایان گفت: فعلاً فقط دستور موقت برای سعید فتاحی صادر شده است و سایر تصمیمات پس از جلسه روز دوشنبه گرفته خواهد شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  زنان بیشتر تلویزیون می‌بینند یا مردان؟

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *