کنایه تند حسین علیزاده به مخالفت‌ها با موسیقی کنایه تند حسین علیزاده به مخالفت‌ها با موسیقی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کنایه تند حسین علیزاده به مخالفت‌ها با موسیقی

کنایه تند حسین علیزاده به مخالفت‌ها با موسیقی

روزنامه ایران با استاد حسین علیزاده آهنگساز ونوازنده گفتگو کرده که بخشی از آن را می‌خوانید.

حسین علیزاده:

حسین علیزاده: 

* حس و عشق من در موسیقی مانند همان بیست سال گذشته بوده و این معجزه موسیقی است و همچنان شوق کودکی را دارم که می‌خواهم اولین ملودی را بنویسم. در واقع اگر زایش داشته باشید و خلاق باشید زنده هستید و زندگی می‌کنید.

* (با اشاره به جشنواره ملی موسیقی جوان): وقتی هدف از یک جشنواره کشف استعداد و خلاقیت است باید زمینه ادامه حیات هنر شرکت کنندگان هم فراهم شود. موضوعی که در اغلب کشورها مورد توجه است مانند آموزش دروس تخصصی یا ایجاد ارکستر برای آنها و…که چندان کار مشکلی نیست اما برای به‌دست آوردن آن در کشورمان باید جنگید تا شاید اندکی از این خواسته را به‌دست بیاوریم و امیدوارم روزی فرا برسد که این جنگ خانگی نسبت به موسیقی کنار زده شود و مجبور نباشیم یک دستمان ساز و یک دستمان سپر باشد.

* ای کاش که همه قلب و وجودمان ساز باشد به این دلیل که سال‌هایی که گذشت می‌توانست روزهای بسیار تلخی برای موسیقی باشد اما مردم عزیز ایران و خانواده‌ها به‌لحاظ مادی و معنوی زحمت بسیاری کشیدند و از نان شب خود زدند تا امروز فرزندان شان آموزش ببینند و به این جایگاه برسند و این تلاش ملت ما بوده که پای حق و حقوق شان ایستادگی کردند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ادعای رویترز: ایران می‌خواست آرامکو را بزند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *