کنسرتِ حسن شماعی‌زاده در فیلم کلوپ همسران! کنسرتِ حسن شماعی‌زاده در فیلم کلوپ همسران! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کنسرتِ حسن شماعی‌زاده در فیلم کلوپ همسران!

کنسرتِ حسن شماعی‌زاده در فیلم کلوپ همسران!

برترین‌ها: پخش بخشی از یک ترانه حسن شماعی زاده؛ خواننده لس‌آنجلسی در فیلم «کلوپ همسران» رسانه‌های اصولگرا را حسابی عصبانی کرده است.

کنسرت ترانه‌های لس‌آنجلسی در یک فیلم سینمایی!

خبرگزاری اصولگرای تسنیم در انتقادی تند ار «کلوپ همسران» نوشت: از بین ده ها اثر مبتذلی که در سینمای کشور به خصوص طی سال های اخیر تولید و پخش شدند همین اواخر در فیلم «کلوپ همسران» به کارگردانی مهدی صباغ زاده رسماً شاهد برگزاری یک کنسرت از سوی خوانندگان لس آنجلسی هستیم و مشخص نیست این فیلم چگونه از فیلترهای نظارتی سازمان سینمایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عبور کرده و توانسته مجوز اکران بگیرد؟

از پخش صدای حسن شماعی زاده تا نام بردن از خواننده ترانه «سلطان قلب ها» از جمله مواردی است که در این فیلم شاهد آن هستیم اما گویا دست اندرکاران این اثر سینمایی کمی پا را فراتر گذاشته و به طرزی مشکوک صدای سپیده؛ یکی از خوانندگان زن لس‌آنجلسی را که در رابطه با «جزیره کیش» ترانه ای خوانده در زیر صدای یکی از بازیگران گنجانده شده است!

روزنامه کیهان نیز با عصبانیت از پخش ترانه‌های خوانندگان لس‌آنجلسی در تازه‌ترین اثر مهدی صباغ زاده اینگونه واکنش نشان داد: وقتی سال‌ها پیش فیلم‌هایی نظیر «دلداده»، «شاخه گلی برای عروس»، «حلقه‌های ازدواج»، «زندگی شیرین»، «شارلاتان»، «سلام بر عشق»، «آقای هفت رنگ» «دردسر بزرگ» به‌خاطر شبیه‌سازی از ‌ترانه‌های خوانندگان لس‌آنجلسی تذکر نگرفتند اینک آثاری نمایش داده می‌شود که به کرات در آنها از ‌ترانه‌های فاقد مجوز استفاده می‌شود!

«کلوپ همسران» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده در حال اکران است. در این فیلم کمدی محمدرضا شریفی‌نیا، شقایق فراهانی، میترا حجار، بیژن بنفشه‌خواه، علی انصاریان، محمدرضا هدایتی، سمیرا حسن‌پور، آرین مهر، آرزو نصیرپور، میترا مجدآبادی و بهنام ابطحی و با هنرمندی گوهر خیراندیش به ایفای نقش می‌پردازند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ظهور قدرتمندترین تبلت گیمینگ اندورید

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *