کوین اسپیسی از اتهام آزار جنسی تبرئه شد کوین اسپیسی از اتهام آزار جنسی تبرئه شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کوین اسپیسی از اتهام آزار جنسی تبرئه شد

کوین اسپیسی از اتهام آزار جنسی تبرئه شد

انتخاب: حضور افراد مشهور در دادگاه همیشه جنجالی می شود و حضور کوین اسپیسی بازیگر مشهور هالیوود در دادگاه، آن هم به اتهام تعرض جنسی را می توان یکی از جنجالی ترین پرونده های ستاره های هالیوودی در سال ۲۰۱۷ دانست. اکنون با گذشت ماهها از زمان مطرح شدن این پرونده نه تنها شاکی شکایت خود را پس گرفته است، بلکه وکلا مدعی شده اند اساسا این پرونده یک افترا بوده است.

قرار بود شاکی برای اثبات ادعای خود علیه اسپیسی یک گوشی تلفن همراه را که حاوی تماس ها و پیام هایی به عنوان مدرک بود به دادگاه ارائه دهد اما این اتفاق نیفتاد و وی شکایت خود را پس گرفت.

شاکی این پرونده؛آنتونی رپ مدعی شده بود که در سنین نوجوانی خود توسط کوین اسپیسی جوان مورد تعرض قرار گرفته و زمان این ماجرا را نیز سال ۱۹۸۶ اعلام کرد. اما اسپیسی این ماجرا را رد کرد و گفت چیزی به خاطر نمی آورد . با این وجود این پرونده به شدت به ضرر اسپیسی تمام شد و حتی قرارداد وی با سریال محبوب “خانه پوشالی” لغو شد. سریالی به شدت محبوب و پر طرفدار که مسیر ترقی یک منشی دفتر رئیس جمهور ایالات متحده را نشان می دهد.

کوین اسپیسی از اتهام آزار جنسی تبرئه شد

تیم مدافع اسپیسی و دادستان از مدتی پیش اعلام کرده بودند که شاکی باید شواهد پرونده را در اسرع وقت به دادگاه ارائه کند اما با گذشت زمان هیچ خبری از مدارک نشد. در نتیجه دادستان این پرونده نیز معتقد است می توان از کویسن اسپیسی رفع اتهام کرد و این موضوع هیچ مانعی ندارد.

حتما بخوانید:  پیشنهاد روسیه: نفت ایران در برابر کالای روسی

وکیل کوین اسپیسی در گفتگو با مطبوعات گفت از ابتدا می دانستیم کوین بیگناه است چرا که شاکی به غیر از اتهام زنی بی پایه هیچ رفتار و صحبت مستدلی به دادگاه ارائه نکرد که نشان دهد کوین گناهکار است. با این وجود مدتی طول کسید تا ثابت کنیم حق با ما است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *