کیایی: گفتند نشان‌دادنِ گاومیش از عقب تحریک می‌کند! کیایی: گفتند نشان‌دادنِ گاومیش از عقب تحریک می‌کند! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کیایی: گفتند نشان‌دادنِ گاومیش از عقب تحریک می‌کند!

کیایی: گفتند نشان‌دادنِ گاومیش از عقب تحریک می‌کند!

مصطفی کیایی کارگردان «چهارراه استانبول» هم به چالش امیرمهدی ژوله پیوست و یک نمونه از سانسورهای تلویزیون را روایت کرد تا کنون چهره‌هایی مثل مهراب قاسم‌خانی و بهاره رهنما درباره سانسور در تلویزیون نوشته‌اند.

پس از اینکه امیرمهدی ژوله درباره سانسور در تلویزیون نوشت و دیگران را به چالش روایت سانسورها دعوت کرد، مهراب قاسم‌خانی هم به این چالش پیوست. پس از او بهاره رهنما هم درباره سانسورهایی که با آن مواجه شد افشاگری کرد.

حال نوبت به مصطفی کیایی کارگردان آثاری چون «چهارراه استانبول» و «بارکد» رسیده است، تا در این باره صحبت کند. کیایی در این باره در اینستاگرام نوشت:

«به دعوت امیر مهدی ژوله خاطره‌ای از سانسور دوران کاریم رو اینجا تعریف میکنم. حدود سال هشتاد و سه یه مستند کار کردم برای تلویزیون که توی یک پلان قرار بود در تالاب شادگان اهواز گاومیش ها از آب بیان بیرون دوربین رو از دو زاویه کاشتیم خروج گاومیش ها رو از پشت و جلو اسلو موشن گرفتیم خلاصه در نهایت کار آماده شد و قرار شد از تلوزیون پخش بشه که یه برگه اصلاحیه به من دادن و اولین مورد ممیزی درآوردن پلان خروج گاو میش‌ها از آب اونم از زاویه پشت بود.

دلیل رو پرسیدم گفتن خروج گاومیش از آب اونم از پشت تحریک کننده است. البته از این خاطرات جذاب خیلی زیاد برای من و همکارام وجود داره.»

افشاگری خنده‌دار «مصطفی کیایی»

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  سفارت روسیه، خبرگزاری اصولگرا را متهم کرد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *