کیهان: کاهش ارزش پول ملی، کار زالو‌صفتان است کیهان: کاهش ارزش پول ملی، کار زالو‌صفتان است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کیهان: کاهش ارزش پول ملی، کار زالو‌صفتان است

کیهان: کاهش ارزش پول ملی، کار زالو‌صفتان است

حسین شریعتمداری؛ مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی نوشت: به این سؤال که این روزها در میان مردم، دهان به دهان می‌چرخد ولی با وجود آنکه پاسخی روشن دارد، هنوز بی‌پاسخ مانده است توجه کنید، سؤال این است؛ آیا کشوری با این همه دستاوردهای علمی خیره‌کننده و مثال‌زدنی و مردمی پاکباخته و از جان گذشته که بسیاری از ناممکن‌ها را ممکن کرده‌اند، توان برخورد با یک مشت مفسد حرامخوار را ندارد؟!

و‌آیا جان‌بر‌کفانی که طی ۴۱ سال گذشته برای دفاع از کیان‌اسلام و مقابله با ستمگران پنجه در پنجه بزرگترین قدرت‌های جهانی ‌انداخته و پوزه آنها را به خاک مالیده‌اند، نمی‌توانند کسانی را که دست به جان و مال و ناموس مردم دراز کرده‌اند سر جای خود بنشانند؟!

محاکمه مفسدان اقتصادی دانه‌درشت تردیدی باقی نمی‌گذارد که نظام اسلامی ایران از سلامت ساختار و قدرت مثال‌زدنی در برخورد با غارتگران اموال عمومی برخوردار است و برای دستگاه قضائی برادر فلان مسئول بلند‌پایه و مدیران و مسئولان این یا آن سازمان و وزارتخانه با سایر دزدان و باندهای غارتگر و حرامخوار تفاوتی ندارد ولی نکته آن است که همه چرخ‌های یک کالسکه باید با هم بچرخد و قاطعیت و برخورد عدالت‌جویانه و بی‌ملاحظه دستگاه قضا باید در سایر مراکز و دستگاه‌ها نیز دیده شود که متاسفانه کمتر دیده می‌شود و در مواردی اصلاً دیده نمی‌شود.

با مفسدان دانه‌درشت برخورد می‌شود ولی در سوی دیگر ماجرا، گرانی افسار‌گسیخته بیداد می‌کند و حال آنکه عرضه‌کنندگان خُرد و کلان کالا مشخص هستند. تعداد کم‌شماری از کلان سرمایه‌داران سودجو میلیون‌ها مسکن خالی را در اختیار دارند و در همان حال قیمت مسکن و اجاره بهاء سر به فلک کشیده است. یک مشت انسان‌نمای زالو‌صفت ارزش پول ملی را به پائین‌ترین حد ممکن رسانده‌اند و کسی کار چندانی به کارشان ندارد و …

حتما بخوانید:  خشم توئیتری‌ها از پاسخ مقامات به «فرزندت‌کجاست»

و بالاخره می‌توان از خیل عظیم و پا به رکاب نیروهای بسیجی که در همه اقشار ملت حضور دارند برای مقابله با مفسدان گردنکش بهره گرفت و به جای آنکه این جرثومه‌های پلیدی، روزگار بسیاری از مردم را سیاه کنند، روزگار را بر آنان که ‌اندک و کم‌شمار نیز هستند سیاه کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *