کی‌روش: چون امنیت نداشتم به فینال نرفتم، برانکو: دست دستیارش مثل تلسکوپ دراز شده بود کی‌روش: چون امنیت نداشتم به فینال نرفتم، برانکو: دست دستیارش مثل تلسکوپ دراز شده بود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کی‌روش: چون امنیت نداشتم به فینال نرفتم، برانکو: دست دستیارش مثل تلسکوپ دراز شده بود

کی‌روش: چون امنیت نداشتم به فینال نرفتم، برانکو: دست دستیارش مثل تلسکوپ دراز شده بود

کی روش و برانکو، تقابل تکراری، این بار کی روش از سمت رسانه تحریم شد و برانکو هم در حضور تعداد کمی از رسانه ای ها صحبت کرد.

حرف های کی روش

گر بخواهید بدانید چرا من در بازی فینال حاضر نبودم به خاطر این نبود که این بازی فینال بود یا بازی سایپا یا پیکان. اصلاً ربطی به این مسائل نداشت. به این‌گونه بازی‌ها نمی‌روم به خاطر این‌که خودم را به عنوان مهمان نشان دهم. قاطی یه افراد بزرگ در ورزشگاه بنشینم. فقط به خاطر بازیکن‌ها می‌روم. با احترام می‌روم به شرط آن‌که امنیت من کاملاً برقرار باشد.

*هیچ تنشی بین ما و رسانه‌ها وجود نداشته و ما همیشه رابطه خوبی داشتیم.

*اگر ما باعث هر گونه سوء برداشت و یا عدم شفافیتی شدیم عذرخواهی می‌کنیم.

*در یک بازی چند تن از لیدرها سعی کردند من را مورد ضرب و شتم قرار دهند و بزنند و به من توهین کنند. مسئولان حراست آن باشگاه خندیدند. یک شکایت راجع به این مسئله تنظیم کردم. چه اتفاقی افتاد؟ هیچ! چرا؟

*هدف از حمله‌ها به اوسیانو یا لوپز، خود من هستم. تمام این تلاش‌ها فقط یک هدف دارد که من بروم. من باید بروم و آن ۴ نفر را خوشحال کنم یا بمانم و با قدرت کار کنم.

*وقتی ببینم کسی قصد دارد به تیم من ضربه بزند کوتاه نمی آیم. در دعوا کوتاه نمی آیم اما دنبال شر هم نمی گردم.

*یک چیزی را به شما قول می دهم. در اولین روزی که در خیابان قدم بزنم و اولین شخصی که بیاید و به من بگوید ما تو را دوست نداریم و از ایران برو، بلافاصله ایران را ترک خواهم کرد

حتما بخوانید:  تصویر روز؛ ما واقعا کرونا را شکست می‌دهیم؟

کنفرانس خبری کی روش در حالی صبح امروز برگزار شد که با تحریم رسانه ها، سخنان وی در اکثر سایت ها و خبرگزاری های منتشر نشد!

حرف های برانکو

* اگرچه مدیرعامل باشگاه به من گفت که اگر مایل نیستیم می‌توانیم در بازی فردا به میدان نرویم اما من گفتم که بازی می‌کنیم تا فکر نکنند ما ترسو و بزدل هستیم.

*بلند پروازی ما این است که در بازی فردا پیروز شویم. پیکان فصل پیش در تهران ما را شکست داد اما پر واضح است که ما به دنبال قهرمانی در لیگ هستیم

* بیرانوند استحقاق عنوان بهترین بازیکن و دروازه‌بان آسیا را دارد و این مساله را نشان داده است. شکی وجود ندارد و مطمئنم به عنوان بهترین بازیکن انتخاب خواهد شد.

* یکی به من توضیح دهد آیا عادی است که بدون چهار ملی‌پوش بازی کنیم؟

*مساله‌ای که وجود دارد این است که انتظار نمی‌رفت ما نتیجه خوبی در لیگ قهرمانان آسیا بگیریم اما الان خیلی‌ها خوشحالند که به هدفمان در لیگ قهرمانان نرسیدیم.

* واکنش مربی دروازه‌بان‌های تیم‌ملی را دیدید. رفتار کی‌روش توهین به هواداران پرسپولیس و همه دست‌اندرکاران فوتبال است.

*او درباره ادعای کی‌روش مبنی بر این که مربی دروازه‌بانان تیم‌ملی سعی داشته با زیکو که هم‌تیمی سابقش بوده، سلام کند و به او تبریک بگوید نه این که بابت شکست پرسپولیس شادی کند، اظهار کرد: بله احتمالا چهار، پنج متر دستش طول داشته که می‌خواسته به شیشه بزند. دستش مانند تلسکوپ دراز شده و به شیشه زده است. آن‌ها چهره واقعی خودشان را افشا کردند.

 

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *