گبرلو: شان روحانیت اجرای برنامه تلویزیونی نیست گبرلو: شان روحانیت اجرای برنامه تلویزیونی نیست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / گبرلو: شان روحانیت اجرای برنامه تلویزیونی نیست

گبرلو: شان روحانیت اجرای برنامه تلویزیونی نیست

برترین‌ها: محمود گبرلو (مجری سابق برنامه هفت) درخصوص حضور برخی روحانیان در تلویزیون به‌عنوان مجری نوشت: مردم از شخصی که لباس مقدس پیامبر را به تن کرده انتظار هدایت گری و ارشاد و تبیین دین دارند نه مجری گری! که اصلا یک داستان دیگر است.

محمود گبرلو (مجری سابق برنامه هفت) در اینستاگرام خود نوشت:

«جدیدا روحانیت هم به جمع مجری‌های تلویزیونی اضافه شدند خداروشکر افراد خوش تیپ و خوش بیان انتخاب کردند. در گفتمان خیلی شیرین سخن می‌گویند و از اندیشه‌های دینی برای هدایت و همدلی با میهمانان خوب استفاده می‌کنند و ذهنیت بیندگان را نسبت به روحانیت اصیل خیلی روشن و آگاه می‌کنند؛ و در مجموع در مقابل موج ضد روحانیت که برخی (چه خود روحانیون محترم و چه بدخواهان) در جامعه منتشر کردند بهانه خوبی است برای تطهیر شدن و مردمی ماندن روحانیت معظم، اما معتقدم شان روحانیت اجرای یک برنامه تلویزیونی نیست.

گبرلو: شان روحانیت اجرای برنامه تلویزیونی نیست

مردم از شخصی که لباس مقدس پیامبر را به تن کرده انتظار هدایت گری و ارشاد و تبیین دین دارند نه مجری گری! که اصلا یک داستان دیگر است. اجرا در تلویزیون آداب خودش رو دارد که واقعا برخی عزیزان امثال علیخانی رشید پور و خسروی خیلی حرفه‌ای و کاربلد انجام میدهند. اما این لباس برای جایگاه بزرگتر و مهم تری دوخته شده است. بین تیمسار و سرهنگ خیلی فاصله است.»

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پایان مهلت برای خروج از شهرهای قرمز و نارنجی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *